zaterdag 3 november 2018

CraftAddiction Moodboard Challenge #11

Hallo lieve allemaal, vandaag beginnen we in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society op Facebook aan een nieuwe Moodboard Challenge!
Het Moodboard straalt magie uit vind ik en daar heb ik mij door laten inspireren, vooral door het magische bos waar elfjes thuis horen!
Voor deze challenge ben ik lekker bezig geweest in 1 van mijn art journals.


Ik heb gewerkt in een boekje van Wycinanka waar ik de kaft al eerder van heb bewerkt, dat kan je hier kan vinden!


Als eerste heb ik een laagje witte gesso aangebracht op Schut papier, daarop ben ik lekker aan het smeren geweest met de opal magic acrylic verf coral/teal, het mooie van deze verf is dat hij de coral kleur op een witte ondergrond laat zien en de kleur teal op een donkere ondergrond......echt magical dus en deze kleur was precies hetzelfde als het rokje van dit lieve meisje.
Deze foto heb ik van een site afgehaald waar je gratis foto's van mag gebruiken en deze vond ik zo lief!


Over de verf heb ik met een stencil structuurpasta aangebracht, tussendoor steeds alles gedroogd met de heattool.
Het grote ornament heb ik bewerkt met distress ink, versamark en clear embossingpoeder.
Ook het kant, hekje en de tickets heb ik op kleur gebracht met distress ink.
Her en der wat gestempeld, washi tape gebruikt en kanten bloemen.
Met een fineliner heb ik de tekst op de tickets geschreven.
Als laatste wat spetters aangebracht met Lindy's magicals ponderosa pine green uit de Autumn Leaves set en Creall metallic gold verf.

Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.
Meedoen kan tot en met 30 november!

Afgelopen woensdag ben ik gezellig met Miranda naar de KreaDoe geweest, het was niet superdruk gelukkig zodat we alles goed konden zien maar we konden niet echt iets nieuws vinden wat je meestal toch wel op de beurzen tegenkomt, we hebben zelfs niet zoveel geshopt hihihi......
maar ja we hebben ook al zoveel inmiddels dat we bij ons zelf kunnen gaan shoppen Whahaaaa......maar het was wel heel gezellig!

Ik wens jullie een heel fijn creatief weekend toe, lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, dromerige, creatie.
    Dat roze met kraft is een hele mooie combinatie.
    Leuk om zo'n pagina in je art Journal te maken, dan is het blijvend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie pagina in je boekje Danoesja. Jij blijf ook zo lekker je eigen stijl houden en ik vind het prachtig!!!
    Dat was wel lekker niet zo druk in Utrecht en gezellig zo een dagje met Miranda!
    Goed weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo'n pagina als Art-Journal te maken. Het is een plaatje Danoesja. Al uitgerust? Ik gelukkig wel en het was zéker gezellig.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je naar de kreadoe ging. Ik sla dit jaar over. Ja we hebben al veel en er is zo veel te koop, ik zie soms de bomen door het bos niet meer. Mooie Aly out maakte je. Toch maar eens meer doen, ik doe het gewoon te weinig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei Leuke Lay Out


    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende LO Danoesja. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er schitterende uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen