donderdag 25 oktober 2018

Moodboard Reminder voor CraftAddiction!

Hallo lieve allemaal, vandaag heb ik een reminder voor de lopende Moodboard challenge in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society Facebook groep!
Hiervoor heb ik een mixed media kaart gemaakt en ik heb mij laten inspireren door de bladeren, kleuren en herfstsfeer van het Moodboard.


Voor deze kaart heb ik een stencil, blending tool en verschillende kleurtjes Distress Ink gebruikt, bij sommige blaadjes lopen de kleurtjes in elkaar over.
Daarna heb ik (na het schoonmaken van het stencil) met behulp van het stencil de Nuvo Glimmer Paste op de blaadjes aangebracht met een spatel, dit droogt vrij snel en geeft een heel mooi glimmend effect!


Verder zit er wondgaas onder de bloem die ik op kleur heb gebracht met distress ink en een blending tool, de zelfgemaakte bloem is ook met distress ink bewerkt.
Als laatste de tekst gestempeld met distress ink, het blad (stans) en de leuke ticket stans met tekst erop zijn van CraftEmotions, de tekst "Autumn Greetings" is van Joy.
Zo heb je best snel een leuke mixed media kaart!

Meedoen aan deze Moodboard challenge kan tot en met 31 oktober!
Meer inspiratie is te vinden op het CraftAddcition blog.
Geniet nog van de herfst en het creatief bezig zijn allemaal!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi.
    Helemaal Herfst en door de glimmende bladeren ook een beetje chique.
    Ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die glimmende blaadjes Danoesja. Goede tip het stencil terug leggen en met de nuvo bewerken! Mooie reminder met deze herfst tinten. Goed weekend alvast, nog even en het is weer zover!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie herfstkaart als reminder Danoesja. De glimmertjes zijn heel goed te zien en wat een mooie warme kleuren.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaartje Danoesja...zo mooi in die warme herfstkleurtje...en ja ik hou ook wel van bling bling....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtuge herfstkaart is iT geworden Danoesja. Leuk zo met de kleurige herfstblaadjes. Het bloemetje maakt het helemaal af. leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Danoesja, love the gorgeous colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen