zondag 4 november 2018

Addicted to Stamps Challenge #168

Hallo lieve allemaal, vandaag start er een nieuwe challenge op het 
Deze keer is de opdracht
"Anything goes with the option Ribbon" 
"Alles mag met de optie gebruik van lint"
Natuurlijk moet er wel gestempeld worden!

Ik was laatst zo lekker aan het stempelen gegaan nadat ik een paar ideeën op pinterest zag, er is daar zoveel mooi's te vinden om inspiratie op te doen.
Voor deze kaart ben ik in de herfstsfeer gebleven.


Met distress ink en memento heb ik de bladeren van Joy gestempeld net als de tekst van CraftEmotions, daarna heb ik met Creall metallic brons en gold verf verdund met water nog wat gespetterd.
Als laatste een lintje boven en onder de tekst geplakt en klaar was Noes.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer naar CAS en ander soort kaarten neig dan wat ik eerder maakte, op de KreaDoe kocht ik dan ook mijn eerste MFT stempelset hihihi,
maar ik vind eigenlijk alles wel mooi!

Meedoen aan deze challenge kan tot en met 1 december en uiteraard is er weer iets leuks te winnen dus doe gezellig mee.
Op het Addicted to Stamps blog zijn alle prachtige inspiratie kaarten van het hele team en onze gastdesigner te bewonderen dus neem er snel een kijkje!

Aankomende week probeer ik een hier berichtje te plaatsen met een update over de stichting met wat foto's en de gemaakte boekjes voor de jongeren.
Nog een hele fijne zondag allemaal, lieve groetjes Danoesja.

10 opmerkingen:

  1. Precies de kleurenpracht van buiten, gaaf Danoesja!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi.
    Ik hou ook zo van CAS kaarten.
    Vind het altijd reuze knap dat mensen die kunnen maken, de kracht zit hem in het weglaten, het is je goed gelukt.

    Herfst, het blijft ons inspireren hè, wat een prachtige kleuren toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom net van buiten.... heerlijk met de hond in het bos gewandeld en jij hebt exact de 'boskleuren' verwerkt in je schitterende CAS-kaart Danoesja; TOP!
    Fijne zondag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in deze herfstkleuren. Leuk hoe je smaak met kaarten maken dan verandert he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje en zeker mooie kleurtjes. Ik ben ook gek op alles eigenlijk. Vind alles leuk om te doen en sta altijd in voor iets nieuws. dit vind ik een leuk voorbeeld en wie weet ga ik ook eens tussen mijn stempels kijken voor herfstbladeren.haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie warme herfstkaart Danoesja. Leuk die spetters erbij.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en sfeervol kaartje Danoesja.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie chique kaart Danoesja. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Danoesja, love the pretty design.
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend is je kaart!! Nou ik heb ook een flinke winkel thuis hahaha. Héél herkenbaar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen