zondag 3 februari 2019

CraftAddiction Moodboard Challenge #2 2019

Hallo lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op mijn high tea mini album!

Vandaag start de nieuwe Moodboard challenge in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society op Facebook.
We hebben weer een prachtig moodboard.


Ik heb mij laten inspireren door de kleuren, harten en bubbles/cirkels op deze twee CAS verjaardagskaarten.


Ik zag een leuke techniek bij Lindy's van Caroline die je hier kan vinden en die heb ik op deze kaarten toegepast.
Op de eerste kaart heb ik een mask stencil gelegd en daar wat pigmentpoeder van Lindy's magical shaker - Oom Pah Pah Pink op gestrooid, hierna wat water erop gesprayd, zorg dat je stencil aan de ondergrond (craftsheet) vastgeplakt zit met tape zodat het water zo min mogelijk onder het stencil kan komen en daarna leg je het stencil apart en drukt daar een nieuw stuk papier op, zo krijg je twee mooie achtergronden.


De harten zijn bewerkt met distress inkten en een ander mask stencil.
De tekst is gemaakt met versamark en witte embossingpoeder.


Verder is de kaart afgewerkt met Nuvo jewel drops - rose water en Nuvo glitter drops - honey gold.

Meedoen aan deze challenge kan tot en met 28 februari.
Alle inspiratie voorbeelden zijn ook te bewonderen op het CraftAddiction blog.

Geniet van nog van je zondag en een hele fijne week!
Lieve groetjes, Danoesja

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding 

6 opmerkingen:

  1. Wat een spetterende kaarten!😉
    Leuk dagje het l i nkje naar het filmpje erbij gezet hebt, ik ga zo even kijken.
    Mooie kleuren hoor, heel vrolijk, net voorjaar.....met het weer van nu erbij, buiten, krijg ik helemaal de voorjaarskriebels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke technieken en wat een mooie kaarten komen daaruit! Heb even gespiekt en gezien hoe het werkt! Ga het zeker eens proberen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work Danoesja, beautiful colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaarten Danoesja. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie Danoesja.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaartjes Danoesja, alsook de kleurtjes een hele fijne dag verder lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen