zondag 10 februari 2019

Addicted to Stamps #171 en CraftAddiction reminder...

Hallo lieve allemaal, vandaag start er een nieuwe challenge bij Addicted to Stamps met het thema 
"Alles behalve vierkant, Anything but a square"
en tevens is dit mijn reminder voor de moodboard challenge in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society Facebookgroep, ik heb mij laten inspireren door de Libelle.


Dit is mijn eerste keer dat ik met alcohol inkt heb gespeeld en wat is dat leuk!
Op yupo papier heb ik twee kleurtjes uit de set Countryside Shell willow en cloudy blue (groen en blauw) en de mixative gold gebruikt met de blending solution en een rietje, je maakt zo prachtige achtergronden.
Met de hexagon stans van CraftEmotions heb ik er een aantal uit de achtergrond gestanst en deze met foamtape op een tag van linnenkarton geplakt.
De libelle is ingekleurd met L'Aquarelle Sennelier, verder heb ik distress ink gebruikt voor de randen van de tag en tekst, een doodle lijntje erop gezet met een fineliner en wat Nuvo crystal drops om het af te werken.


Op het Addicted to Stamps challenge blog zijn de prachtige inspiratie voorbeelden te bewonderen van het hele team, je kan meedoen tot en met 9 maart en er is een leuke prijs te winnen!

Bij CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society kan je meedoen tot en met 28 februari, ook daar is een leuke prijs te winnen!
Alle creaties voor de challenges en die tussendoor gemaakt worden door de DT leden zijn ook te zien op het CraftAddiction blog

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en week toe.
Lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

16 opmerkingen:

  1. Een prachtige tag met hele mooie libelle Danoesja. In het echt is dit nog veel mooier omdat ik toen de glans goed kon zien en de mooie heldere kleuren ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel mooi gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig label! Mooi die stempel van de libelle! En een mooie techniek erachter! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan echt van elke creatie een feestje maken, mooi hoor!!
    Prachtige kleuren en die Libelle.....lijkt wel echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daphne heeft mij geattendeerd op jouw blog en ik ben blij dat ik volger van je ben geworden. Wat een prachtige label met een hele mooie libel.
    Heel inspirerend.

    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er echt prachtig uit.
    De tekst past er perfect bij.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Danoesja! Heel mooie kleuren heb je bij elkaar gekozen. Ik heb mijn kaart klaar voor ATS. Maar vandaag zo donker, dat ik geen goede foto kon nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend label Danoesja. Superleuk gemaakt en de kleuren zij prachtig! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful and clever way to use up those background distress inked paper!!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW wat een prachtige label . Geweldig
    Ik heb even rond gekeken op je blog , wat een mooie blog heb je
    Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen en mij eventueel volgen?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo geweldig mooi en in het echt nog mooier.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous tag! I love your play with the alcohol ink, it looks amazing! Cutting it into the hexagons was a brilliant decision for the background! Love, love, love this!! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen