woensdag 30 januari 2019

High Tea...

Hallo lieve allemaal!
Vandaag mag ik jullie als DT lid van CraftAddiction hier mijn creatie laten zien,
Deze zijn ook te zien op het CraftAddiction blog en in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society op Facebook.
Hiervoor heb ik een mini album gemaakt met het mooie design papier van Craft & You "i love vintage"


Dit album heb ik gemaakt om er later foto's van een high tea in doen, hoe leuk is het om samen met lieve mensen te genieten van een high tea, dat vind ik echt quality time en hoe leuk is het dan om een aantal vragen die je aan de theezakjes vind samen te beantwoorden en erin te schrijven...
Zo word het een heel speciaal en dierbaar album. 


Allereerst heb ik van chipboard de kaft gesneden en de binnenpagina's van linnenkarton.
Het linnenkarton heb ik aan beide zijden beplakt met het mooie DP van Craft & You.
Dit alles heb ik ingebonden met de Zutter.
Hierna heb ik op de pagina's flapjes gemaakt die bekleed zijn met DP en binnenin zijn ze bestempeld en zit er een mooi plaatje van Syta in met een vraag van de theezakjes, aan de andere kant heb ik er lijntjes in gezet zodat je daar de antwoorden op de vraag op kan schrijven.
Verder zit er nog niets in maar zodra je leuke foto's hebt is er ruimte genoeg om die erin te plakken.
Op de cover heb ik structuurpasta met behulp van een stencil aan gebracht en dit gedroogd met de heattool, daarna heb ik het stencil er weer op geplaatst en er de Nuvo Embellishment mousse op gedaan. De letters zijn een stans van CraftEmotion, deze heb ik ieder vier keer uitgestanst en op elkaar geplakt zodat je meer diepte krijgt, ze zijn bewerkt met de mooie Coosa Crafts gilding wax vintage gold, deze heb ik er niet te dik op gesmeerd zodat je het zwarte papier er nog een beetje doorheen ziet, dit geeft juist het mooie oude effect.
De vintage wax komt uit een set van vier maar is ook los te koop, op een zwarte achtergrond zie je ze het beste, gebruik je ze op een witte achtergrond dan geven ze meer een parelmoer glans die je moeilijker ziet.
Alle randen zijn be-inkt met Distress Ink black soot.

Hieronder op het filmpje zie je ook de inhoud van het boekje!


Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren en misschien worden er nu heel veel teksten bewaard van de theezakjes hihihi...ik heb er nog genoeg liggen dus er volgt vast nog een leuk boekje maar dan heel anders en tevens zijn dit ook leuke cadeautjes toch!

Ik wens jullie nog een hele fijne week, lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte materialen van CraftAddiction zijn:



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

10 opmerkingen:

  1. Echt weer een kunstwerk, wat we van jou kennen, prachtig vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful album Danoesja! The papers are gorgeous and I really loved the flip through! Stunning work!! hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk album en grappig om er van die labeltjes in te verwerken Danoesja. Mooi om de verschillende pagina's in het filmpje te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf!! Wat ontzettend leuk gedaan! En het filmpje is ook goed geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan zeg....en zo leuk hoe je het op een filmpje hebt gezet. Je bent een topper.
    Ik kan de mixed media draad nog steeds niet oppakken....na mijn operatie van vorig jaar heb ik nog steeds dingen gemaakt die me makkelijker afgaan....Ik mijd nog de mixed media waar ik best nog veel energie voor nodig heb...Vintage kaarten schud ik uit mijn mouw maar mixed media zéker niet....Wie weet komt het wel weer....we gaan het wel zien. Ondertussen geniet ik maar van wat anderen maken...ook leuk.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige album Danoesja ! Leuk filmpje om zo op je gemakje alle prachtige pagina's te bewonderen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtig mini album heb je gemaakt zeg! Ze zullen wel blij zijn met jou in hun DT.jee wat heb je veel op je kaft gebruikt echt super gaaf!
    Die thee vragen zijn wij ook aan het opsparen. Mijn kapster heeft ze tijdens het kerstdiners samen met haar ouders gebruikt zo hoor je nog eens wat van ze zei ze haha.
    Dit idee om zo’n high tea boekje te maken vind ik echt super gaaf!
    Top project!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Danoesja!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Danoesja wat prachtig is dit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen