woensdag 17 januari 2018

CraftAddiction Reminder Challenge #1

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien voor de lopende challenge in de CraftAddiction Mixed Media Challengegroep op Facebook.
Voor deze boekenlegger heb ik me laten inspireren door de luchtballonnen, kleuren en het hart van het moodboard!


Op tekenpapier van Schut heb ik twee kleuren distress inkt aangebracht (festive berries en dusty concord) en daarna wat water erop gespetterd.
Met een mask stencil van Viva decor heb ik de rondjes en pijl aangebracht met de dusty concord distress inkt.
De structuurpasta is aangebracht met een mask stencil van Dutch Doobadoo (luchtballonnen) en na het drogen heb ik er een laagje Nuvo mousse (indian gold) op aangebracht, om dit er mooi op te krijgen en niet ernaast heb ik het stencil er terug op gelegd en dan de mousse erop aangebracht.
De hartjes zijn gestempeld met Memento (tuxedo black), de tekst is zelf geschreven en de witte accenten plus spetters zijn gemaakt met de Molotow Marker.
Het geheel heb ik op wit linnenkarton gemat.

Meedoen aan de challenge kan nog tot en met 31 januari!
Op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog staan de reminders voor nog meer inspiratie!


Nog een hele fijne week allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

7 opmerkingen:

  1. Zo geweldig mooi weer Danoesja. De kleuren combi en al het moois erop. Ik hou ervan! Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig gedaan Danoesja en heel goed uitgelegd ook!
    Je luchtballonnen zijn zo mooi met die golden touch! Het is een geweldig DT voorbeeld en handig een boeken legger!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er echt prachtig uit.
    Heel mooi hoe je de luchtballonnen hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!! Prachtig hoe je alles samen gesteld hebt. De kleuren zijn ook zo mooi!!
    Knap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie reminder.Prachtig gemaakt.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw..echt Supergaaaf geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi met die luchtballonnen.
    Wat een ontzettende leuke, lieve boekenlegger.

    BeantwoordenVerwijderen