zondag 14 januari 2018

ATSC challenge #160 en Reminder op ons Borduurkaartenblog!

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag beginnen we met een nieuwe challenge op het Addicted To Stamps Challengeblog met het thema "Baby it's cold outside".
Voor mijn DT kaart heb ik de leuke pinguïns van Gummiapan gebruikt en wat zijn dit leuke stempels, ze zijn ingekleurd met de L'Aquarelle van Sennelier!


De techniek van deze achtergrond heb ik gezien in een filmpje van Jennifer McGuire.
De sneeuwballen zijn met versamark transparante inkt gestempeld en met witte embossingpoeder bewerkt, daarna ben ik er met distress inkt (tumbled glass) overheen gegaan.
De rechthoek met stikrand is een mal van Crealies, verder is de kaart afgewerkt met Nuvo crystel drops (simply white).
Doen jullie gezellig mee aan deze leuke winterse challenge bij Addicted To Stamps, op het challengeblog zijn de prachtige inspiratie voorbeelden van team B te zien net als de veranderingen want de challenge duurt voortaan iets langer (tot en met 10 februari), ook zijn er leuke prijzen te winnen dankzij onze fantastische sponsors en deze maand zijn dat Crafty Ribbons en Maja Design!

Vandaag mag ik ook mijn reminder laten zien op Ons Borduurkaartenblog waar het thema "Een geborduurde verjaardagskaart" is.
Deze keer heb ik weer een modelletje van Dutch Doobadoo gebruikt met DP van Bild Malarna en een plaatje van Syta van Gelderen.


De geborduurde hoekjes komen uit het Hobbydols boekje 62 van Sjaak van Went, ik vind het altijd leuk om een deel van een patroon op een andere manier te gebruiken!


Het kaartje sluit met een klittenband-rondje.
Deze challenge duurt tot nog en met 31 januari en natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig mee doen!
Ik ga het vandaag nog rustig aan doen want de griep is hier nog niet helemaal weg helaas en na anderhalve week zijn we het onderhand wel erg beu.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag!
Lieve groetjes, Danoesja.

10 opmerkingen:

  1. Haha, baff vol op z'n snoet. Wat heb je die pinguïns gaaf gebruikt Danoesja en zelfs de achtergrond/het designpapier helemaal zelf gemaakt..lekker bezig. Je kaart voor het borduurblog is een plaatje, zowel aan de binnen- als de buitenkant, héél mooi. Dat is toch gewoon een klein cadeautje zo? Ik wens je een relaxte zondag en beterschap xxx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart en een hele mooie Danoesja
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stempelkaartje!
    Ook je borduurkaart is prachtig! Heel mooi gedaan, een cadeautje om zo'n kaart te ontvangen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat vandaag twee prachtige kaarten zien! Leuk die sneeuwbal gooiende puinguins. Van je borduurkaart heb je ook iets speciaals gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, een voltreffer!! Zo in zijn lieve snoetje.
    Wat heb je dat leuk gemaakt, ik voel die sneeuwbal gewoon zelf aankomen😊
    En je borduur kaart, wauw, een kunstwerk zeg.
    Vervelend hè, die griep!!
    Hier ook al bijna 2 weken onderweg, mijn man en kinderen dan.
    Ik eet me suf aan vitamines want wil niet ook ziek worden.
    Sterkte nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaarten en heel verschillend!! De borduurkaart vind ik een prachtig model en de pinquins zijn schattig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een groter verschil in een blogpost kan bijna niet maar allebei weer zo leuk, goed bezig Danoesja!
    Beterschap!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten Danoesja. Een mooie vrolijke kaart voor ATSC en wat een prachtig chique kaart met het borduursel. Ook een heel leuk model. Beterschap! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt. En beterschap gewenst, Ik heb ook ruim 1,5 met de griep gelopen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart met die gekke pinguins Danoesja. Fijne nieuwe week, groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen