dinsdag 23 januari 2018

Art Journal met foto!

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik mijn creatie laten zien op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog en hiervoor heb ik een pagina gemaakt voor in mijn eerste Art Journal, met deze pagina doe ik gelijk mee aan de challenge bij "More Than Words".
Ik ben o.a bezig geweest met verf, Lindy's magicals en stempels.





This is my art journal page for the current challenge at "More Than Words".
It's my first journal page ever and i had so much fun to make it, i hope it's oke that i used a photo on it, if it's not oke just let me know!
We took this photo in a entertainment park to celebrate my birthday together, we love all the rollercoasters and had so much fun, you don't have to be young to enjoy these kind of outdoor day's and it keeps us young LOL!
I used two tags (from clothes) under my photo and write a text around the page about this day.


Hoe ik deze pagina opgebouwd heb kan je zien in het filmpje met foto's hieronder!




Ik hoop dat het duidelijk is en jullie misschien heb kunne inspireren!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen van CraftAddiction zijn:
afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

13 opmerkingen:

  1. WoW supergaaf Danoesja, jou filmpje bekeken en dank je wel voor de uitleg. Je moet het gewoon maar doen, wij zijn te voorzichtig geloof ik. Groetjes, Nelleke ú

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous! An art journal page can be anything you wnat it to be so feel free to use a photo! Great video - I love your embossed flowers. So glad you could join in the birthday fun at More Than Words.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Danoesja en een goede uitleg ... Leuk filmpje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely! So glad you could join in the birthday fun at More Than Words.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg!! Mooi filmpje heb je erbij. Heel duidelijk laat je het zien. Daar heb ik wel wat aan.
    Dank je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie zeg.
    Leuk om te doen, lijkt mij, die verschillende producten gebruiken op 1 pagina
    Enne.....leuk stel, op de foto😍!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!! Dit ziet er echt super mooi uit.
    Volgens mij heb je een beetje lef nodig, om mixed media te maken. Ik vind het er altijd zó mooi uitzien bij anderen, als ik er zelf mee aan de slag ga dan beland het eigenlijk altijd in de prullenbak. Nu heb ik je filmpje bekeken, en dit is een hele goede hulp om verder te komen.
    Dank je wel dat je dit met ons wil delen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic page Danoesja, beautiful work.
    Hope you are well.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een geweldige art journaal pagina met een prachtige filmpje erbij !! Bedankt voor het mee doen bij More Than Words!! geniet van jouw avond .. xoxo Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You did a fantastic job with this art journal page! Love it! Thanks for joining us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You did an awesome job with this journal page! Well done! All the best from MTW! :)

    BeantwoordenVerwijderen