woensdag 2 januari 2019

Happy New Year!

Afbeelding kan het volgende bevatten: wolk, lucht, oceaan, tekst, buiten en natuur

Hallo lieve allemaal, bij deze wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties het afgelopen jaar, dat waardeer ik enorm!
Helaas ben ik zelf al een hele tijd een slechte blogger, dit komt mede door overbelasting van mijn lijf waardoor ik niet lang kan typen......na ongeveer 4 jaar rond te lopen met tennis en golf armen wat doorwerkt naar de handen, schouders/nek heb ik gelukkig wel een nieuwe behandeling gevonden en ik heb er echt baat bij, het heet EPTE en dit is voor chronische peesontstekingen.
Eigenlijk mag je met deze behandeling ook weken niet belasten maar dat gaat hier thuis niet op, gelukkig wilden ze het toch proberen en zijn nu wel blij dat ze weten dat je zelfs met belasten toch resultaat hebt, ze kijken via de echo gelijk mee en zien dat de ontsteking bijna hersteld is, volgens de therapeut kan dit tot een jaar nawerken als de behandeling gestopt is.
Ik heb nu ongeveer 8 behandelingen in de rechterarm gehad, ze gaan met een naald in je arm door de pees heen en zetten er dan 1.20min. stroom op, je voelt het wel goed maar het doet bij mij geen pijn, daarnaast krijg ik dry-needling in spieren er omheen want die staan continu onder spanning.
Wel kreeg ik de opdracht er goed op te letten dat ik nu niet ineens alles weer ga doen wat het dus weer kan verslechteren......dus niet te lang typen en freubelen......ik verdeel mijn tijd dus zo goed mogelijk maar daardoor schiet het bloggen er vaak bij in!
Ook voor de stichting hebben we het als ouders erg druk maar het is wel erg leuk om alles goed geregeld te krijgen voor onze jongeren.
Elke donderdag maak ik foto's van de bouw en het gaat echt hard!

Afbeelding kan het volgende bevatten: basketbalveld, lucht en buiten

Dit was 6 december, de vloer was gestort.

Afbeelding kan het volgende bevatten: buiten

13 december konden we al in het appartement van onze zoon kijken.

Afbeelding kan het volgende bevatten: boom, vogel, plant, lucht, schoenen, buiten en natuur

20 december werd de vloer van de bovenverdieping geplaatst dus na de kerstvakantie komt de bovenverdieping op.
Ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb met mijn verhaal...
Ik wens ieder een mooi, gezond, creatief en fijn nieuwjaar toe!
Lieve groetjes, Danoesja.

7 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je iets gevonden hebt dat aanslaat!!
    Wat zal dat een hoop pijn en ook frustratie schelen.
    Lekker blijven b liggen wanneer het kan, prima toch.
    Leuk, elke donderdag een foto nemen, zo zie je het mooier worden.
    Gelukkig nieuwjaar en tot blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt heel goed Danoesja, licht aan het eind van de lange pijntunnel ook al klinkt de behandeling best akelig! Wat gaat het hard met de bouw, mooi plekje zó te zien!
    De allerbeste wensen voor een goed 2019!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een behandeling gevonden hebt waar je baat bij hebt, hoe griezelig het ook lijkt, brr..
    Tof idee om zo de evolutie van de bouwwerken week per week vast te leggen! Heel veel succes met jullie project, vind ik echt super!
    Het allerbeste voor het nieuwe jaar en hopelijk ontmoeten we mekaar nog eens op een beurs!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danoesja. Wat fijn dat je baat bij de behandeling hebt.... inderdaad helemaal niets doen is niet mogelijk. Keuzes maken. En je moet toch af en toe wat freubelen want we hebben ontspanning nodig.... en het blijft leuk. Fijn dat het met de bouw zo voorspoedig gaat. Geniet van de dingen die je wel kan. Ga zo door on 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoes,
    dat is toch wel goed nieuws dat deze behandeling aanslaat! Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat goed dat ze het toch wilden gaan proberen. Wie weet ben je straks weer bijna de oude. Zou toch fijn zijn. En die foto's! Wat leuk dat je op ene vaste dag gaat fotograferen! Leuke buren krijgt Deacon!
    Ik ga je binnenkort even mailen!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, jeetje dat klinkt allemaal heftig hoor.
    Knap hoe je het doet, en mooie elke week foto's maken, je bent er ook trots op he..super hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,

    Ik heb je idd wel een beetje gemist de laatste tijd maar wat een vervelende aandoening . Gelukkig dat de behandeling wel aanslaat en dan maar proberen idd niet te hard van stapel te lopen . Vindt het super om te zien hoe de bouw verloopt dat kan natuurlijk niet snel genoeg gaan voor de jeugd .
    Ik blijf je in elk geval volgen .

    Nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar en doe rustig aan (waar het kan )
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen