donderdag 3 januari 2019

CraftAddiction Moodboard Challenge #1 2019

Hallo lieve allemaal, vandaag beginnen we aan een nieuwe Moodboard Challenge in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society Facebookgroep.


Ik heb mij laten inspireren door de winter, kleur paars en dennenappels voor deze layout.


Het scrapvel met mooie achtergrond is al wat ouder en van Studio Light.
Met Distress Ink dusty concord en een maskstencil van CraftEmotions heb ik de achtergrond bewerkt, daarna heb ik het stencil er weer op gelegd en er de glimmer paste moonstone van Nuvo op gedaan.
De takken en dennenappels zijn stansen van Marianne Design en de doily is van Tim Holtz, deze zijn allemaal op kleur gebracht met Distress Ink.


De winterse foto heb ik van internet.
Verder heb ik cheese cloth, zelfgemaakte bloemen en Nuvo glitter drops gebruikt.


Als laatste heb ik gespetterd met brons en goud verf verdund met water.
De tekst is zelf geschreven.

Deze challenge duurt de hele maand januari!

Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:







afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, echt HEEL mooi.
    Zoals jij je weet te laten inspireren, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een supermooie layout heb je gemaakt Danoesja. Hier blijf je naar kijken. Top...
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen