zondag 20 mei 2018

Mixed Media Canvas!

Hallo lieve allemaal, vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren op het CraftAddiction Designteam Mixed Media Blog, hiervoor heb ik van een canvas een klein cadeautje gemaakt voor onze kapper die 60 werd, met toestemming van hem en zijn personeel mag ik dit hier laten zien!


Als eerste heb ik het canvas bewerkt met witte gesso en een sponsje, daarna heb ik structuurpasta aangebracht met een stencil en alles op kleur gebracht met de mooie Nuvo Shimmer Powders Violet Brocade en Cherry Bomb water.
Dit alles heb ik steeds tussendoor gedroogd met de heattool.
Daarna heb ik wat gestempeld met een tekststempel, eerst wat afdrukken op een kladje zodat de stempel niet te hard overkomt.
Alle zwarte stansjes behalve de filmstrip zijn bewerkt met distres ink black soot en clear embossingpoeder.


Achter alle onderdelen zit wondgaas, de lila bloem is uit mijn zelfgemaakte voorraad en verder nog wat gespetterd met zwarte gesso verdund met water en een penseel.
De tekst is zelf geschreven en een beetje een geintje, het is een mooi stel samen en je gaat altijd naar huis met een big smile bij deze kapsalon!

Zoals belooft zijn hier de foto's van onze heerlijke loungebanken.


De zaagkanten zijn inmiddels ook op kleur gebracht met beits.


En we kunnen lekker met de voetjes omhoog.


Superblij ben ik met mijn handige man.
Geniet van het mooie weer de komende week, lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte producten uit de webshop van CraftAddiction zijn:



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

5 opmerkingen:

  1. Gaaaaf zowel je canvas als de loungehoek...lekker chillen met het mooie weer!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke canvas heb je voor de kapsalon gemaakt. DT krijgt vast een ereplaatsje.
    Je loungeset zag ik al op FB. Geweldig!!
    Vandaag vast aan het genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om je kapper te eren. Een prachtige canvas maakte je
    Geniet van je bankjes. Heerlijk zo'n handige man en lekker van het mooie weer genieten
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ontzettend mooi én knap gemaakt!
    Gave kleuren!! Dat paars en lila met zwart past echt héél mooi bij elkaar.
    Leuk hoor, hangt het in de salon?

    Wauw....die banken😍.
    Wat een genot!!

    BeantwoordenVerwijderen