vrijdag 27 april 2018

Congratulations!

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik mijn creatie laten zien op het CraftAddiction Designteam Mixed Media Blog, hiervoor heb ik een mixed media kaart gemaakt met lekker veel glitter.
Het is een simpele en hele makkelijke kaart die vrij snel klaar is.


Als eerste heb ik drie kleurtjes Distress Ink met een blending tool aangebracht, daarna heb ik er een mask-stencil op gelegd (vastgelegd met tape) en heb dezelfde kleuren nog eens extra aangebracht door er meer druk op te geven zodat het patroon van het mask-stencil mooi naar voren komt, het stencil heb ik nog niet weg gehaald zodat ik de mooie glitter-paste van Nuvo nog kon aanbrengen, deze is doorzichtig en dat geeft een mooi effect en deze droogt vrij snel.
De bloem is zelfgemaakt en ook op kleur gebracht met Distress Ink, deze heb ik samen met een halve doily (stans Sizzix) - blad (stans CraftEmotions) en tekst (CraftEmotions) erop geplakt en nog wat 3D Balls smal in het hart van de bloem geplakt.


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne koningsdag toe!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeeldingafbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

6 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Danoesja. Mooie zachte kleurtjes.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! Heel mooi kaartje.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart geworden! Super kleurtjes en erg mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel zei je, hè? Ik vind hem heel mooi!! Dat glinsterspul is leuk. Geeft een mooi en zacht effect aan de kaart.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleurtjes heb je gebruikt Danoesja. Mooie glinsterende kaart.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen