dinsdag 19 december 2017

HoHoHo......

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik jullie een creatie laten zien op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog en aangezien ik nog niet klaar was met mijn kerstkaarten ben ik nog even aan de slag geweest om deze kerstbal-kaart te maken!
Het is maar een klein beetje mixed media maar wat is die glimmer pasta van Nuvo een leuk spul, dit heb ik met een stencil aangebracht op het DP, het voordeel van deze glimmer pasta is dat het heel snel droogt wat wel zo fijn is als je weinig tijd hebt in deze drukke tijd!




Ik ben wat ouder papier aan het opmaken dus het hartje, lijstje en de ster komen uit een ouder DP blokje Winter Woods van CraftEmotions.
Alle randjes zijn be-inkt met Distress Ink (dusty concord).
Verder heb ik verschillende stansjes gebruikt, wondgaas, houten sterretjes, een parel en onder de bloem zit een soort draad in het wit met glimmer uit het tuincentrum, erg leuk spul!

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:




afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

10 opmerkingen:

  1. Een beeldig kerstbal Danoesja! Dank voor de mooie kerststol die je hebt gestuurd!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk geworden....mijn favoriete kerstbalvorm....Ik pak zo graag terug naar die kerstbal....gek is dat hè....Toch duidelijk een favoriet modelletje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstbal heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstbal heb je gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kerstbal Danoesja... met zo een prachtige details erop......Geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt en dat met spullen die je tegen kwam bij het opruimen! Daar is opruimen alleen al handig voor.
    Groetjes en dank voor je kerstkaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw, wauwie!!! Deze kerstbal heb je wel even prachtig gemaakt zeg.
    Ook de 'oudere' papiertjes blijven het nog altijd goed doen. Zonde om ze in de kast te laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty Danoesja, mooie kleur ook en wat is die stans van de kerstman en z'n slee leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit toch een leuk model kaart, helemaal als kerstkaart.
    En ik vind de kleuren weer prachtig.
    Bedankt voor je kerstkaart, wat lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen