zondag 3 december 2017

CraftAddiction Challenge #12 en reminder ATSC!

Hallo lieve mensen, allereerst bedankt voor jullie lieve reacties altijd:-))
Vandaag begint de nieuwe challenge in de CraftAddiction Mixed Media Challenge Facebookgroep en we hebben weer een heel mooi moodboard hiervoor!


Ik heb me laten inspireren door de winterse sfeer, kleuren en bladeren met textuur voor mijn layout, toen ik deze foto zag wist ik gelijk dat ik hem wilde gebruiken voor deze challenge, deze foto heb ik gevonden op een site waar je gratis foto's vanaf kan halen.


Als eerste heb ik mijn scrapvel van Studio Light ingesmeerd met clear gesso aan de voor en achterkant, daarna heb ik met een maskstencil van Andy Skinner (deze heeft Nicole voor mij besteld) structuurpasta aangebracht.
De blaadjes komen van een stempelsheet met bladeren die ik in Spanje had gekocht, deze zijn met distress ink gestempeld en op kleur gebracht in de kleuren bundled sage en stormy sky en daarna uitgeknipt.


Onder de blaadjes zit wondgaas die op kleur gebracht is met de magicals van Lindy's (cattail copper brown), de witte bloemen met blauwe rand zijn zelfgemaakt en op de grootse bloemen zit een witte organza bloem en in het hart van de kleine bloemen zitten Glitterdrops (golden sunset).


Uit donkerblauw linnenkarton heb ik de mooie nestabilities die onder de foto zit gestanst en er nog een grote witte snowflake tussen geplaatst, rechtsboven onder de blauwe stans zit ook een stukje wondgaas plus heb ik de mooie magicals ook op de achtergrond aangebracht.
De swirl is chipboard van Wycinanka en ook op kleur met de magicals na een laagje gesso en daar overheen zit clear embossingpoeder.
Verder heb ik nog wat witte gesso verdund met water gespetterd en wat witte foamball klei aangebracht.
Deze challenge loopt tot en met 29 december!!!
Op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog staan alle creaties van het hele team om jullie nog meer inspiratie te geven!

Mijn gebruikte materialen uit de webshop staan onderaan in dit bericht!

Vandaag mag ik ook een reminder laten zien op het Addicted to Stamps Challengeblog, het thema is "MONOCHROME".
Voor deze kaart heb ik de kleuren paars/lila gebruikt!


Het DP komt uit een ouder blokje van Studio Light, de blaadjes en bloemen zijn gestempeld met een stempel van de Action, de tekst is van Marianne Design en de mooie siermal is van Creative Expressions.
De challenge loopt tot en met 9 december dus doe nog gezellig mee!

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag met of zonder Sinterklaas!
Lieve groetjes, Danoesja



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

4 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk zeg!!
    Prachtig.
    Wat doe jij met dit soort creaties? Hang je die ergens op, of geef je ze kado?
    Er zit veelw eek en liefde in, dat zie je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtige creaties gemaakt Danoesja. Ziet er heel leuk uit en om te doen ook denk ik... vrijdag ben ik met mijn moeder bezig geweest met van die eco brush pennen om achtergrondjes te maken. Dat vond mijnmoeder al een gesmeer maar wel leuk om te doen en vooral het resultaat... dus wie weet gaan we dit ook nog eens doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je layout is een regelrecht kunstwerkje Danoesja...zo een prachtige details allemaal ik heb die met veel bewondering bekeken , en ook je monochroom kaartje is erg mooi gemmakt...zo leuk in deze lila kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danoesja. Heel erg bedank voor de paarse kaart met bloemen die ik voor mijn verjaardag van je heb gekregen. . De kaart is geweldig bedankt. Meteen inspiratie! Ga ook eens zoiets doen want het is prachtig . Alvast een fijne zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen