woensdag 11 oktober 2017

My first ATC's

Goedemorgen lieve allemaal, wat hebben we al mooie inzendingen bij de challenge van CraftAddiction op facebook en mocht je ook mee willen doen KLIK dan even door en word lid!
Vandaag laat ik jullie mijn eerste ATC kaartjes zien die ik gemaakt heb voor het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.


Wat is dit leuk om te doen en er volgen er vast nog wel meer hihihi.
Ik had een leuke techniek gezien in een filmpje van Katja Joulak die ik wilde proberen voor een achtergrond en eigenlijk wilde ik een pagina maken voor in een Art Journal maar ik was er niet tevreden mee dus toen heb ik er 4 ATC kaartjes van gesneden en zo zie je maar je moet nooit iets weggooien!
Op een vel aquarelpapier heb ik afdrukjes gemaakt met een acryl-stempelblokje en acrylverf, de verf heb ik op het acrylblokje gedaan en met een brayer uitgesmeerd en dit meerdere malen op het papier gedrukt met alle kleuren (dit had ik dus bij Katja Joulak gezien) daarna heb ik nog wat verf aangebracht met mijn vingers en een maskstencil, verder nog wat gestempeld met memento.
De harten stempels heb ik in Spanje gekocht bij mijn spaanse vriendinnen Dolors en Marta.....deze kon ik echt niet weerstaan LOL......
De harten zijn gestempeld met VersaMark transparante inkt en bewerkt met zwarte embossingpoeder.
De tekst is zelf geschreven met een fine liner en verhoogd opgeplakt, eronder zit wat blauw garen, alle randen zijn be-inkt met distress inkt (stormy sky) en als laatste heb ik ze op wit linnenkarton geplakt zodat ze wat steviger zijn.
Ik ben benieuwd wie van jullie ook wel eens ATC kaartjes maakt?

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Nog een hele fijne creatieve week allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja
Hieronder vind je de gebruikte materialen van CraftAddiction.



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

9 opmerkingen:

  1. Gaaf Danoesja, dat smaakt vast naar meer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks interesting!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze ATC kaartjes Danoesja...leuk uitgelegd hoe ze tot stand gekomen zijn...Ga er me er ook nog eens aan wagen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, deze vind ik echt heel héél erg mooi.
    En wat leuk dat het eigenlijk bedoeld was als een pagina, maar dat je er uiteindelijk ATC-tjes van gesneden hebt.
    Ik zal je vertellen......ik ben destijds begonnen met het maken van ATC-tjes!!
    Van daaruit is mijn hele knutsel verslaving begonnen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb je, je lekker uitgeleefd Danoesja, het zijn hele mooie ATC kaartjes geworden! met een Spaans tintje...helemaal leuk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk is dat om wat nieuws uit te proberen, hè? Je hebt er prachtige ATC 's van gemaakt. Die harten zijn super. Ik kan me we indenken dat je de verleiding niet kon weerstaan. EN ik heb begrepen dat ik je ga zien! Leuk leuk leuk!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige ATC-kaartjes, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen