zaterdag 21 oktober 2017

A little notebook in blue and green!

Hallo lieve allemaal, even een kort berichtje van mij want ik ga Nicole van CraftAddiction zo helpen op de PaperPassion beurs in Tilburg en daar ga ik GerJanne voor het eerst ontmoeten dus ik heb er enorm veel zin in:-)
 Afgelopen week heb ik de cover van een notitieboekje bewerkt in mixed media stijl.


Dit is mijn boekje geworden in het mooie blauw met groen, ik ben lekker bezig geweest met spray's verf en Nuvo mousses, er zit van alles op zoals o.a. chipboard van Wycinanka, een lijstje en hart van de Action, filigraan ornamentjes, knoopjes, bloemen en 3D Balls, ik moet zeggen dat ik deze kleuren bij elkaar wel heel erg mooi vind.
Ik wens jullie nog een heel fijn weekend allemaal!
Lieve groetjes, Danoesja.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig boekje heb je er van gemaakt. Veel plezier op de beurs. Doe GerJanne de groetjes van mij.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele knappe techniek, een heel mooi kaartje.
    Veel plezier vandaag en zo leuk als je bloggers in het echt gaat ontmoeten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat gaaf Danoesja.....heel erg leuk gedaan!
    Veel plezier op de beurs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Danoesja,
    Wat was het leuk om elkaar te ontmoeten en dat Nelleke er ook bij was! Gewoon eigenlijk tijd te kort natuurlijk. Maar je bent gewoon precies zo als hier op het blog. En net of je elkaar al veel vaker hebt gezien.
    En deze mixed media creatie is echt heel gaaf. Konden we maar eens samen aan de knutsel, van jou kan ik nog een boel leren!! Maar eerst voorzichtig maar eens gaan uitproberen. Ik ben ook heel benieuwd wat Nelleke ervan gaat maken...
    Lieve groetjes!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SCHITTEREND hoe je dat boekje heb opgepimpt Danoesja...zulke mooie kleurtjes gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Danoesja,
    Wat een super notitieboekje heb je gemaakt in mixed media stijl. Toffe kleuren.
    Heb je gisteren een leuke dag gehad???
    Fijne zondag!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je mixed media boekje Danoesje alsook de kleurtjes fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo onwijs mooi Danoesja!!! Ben er helemaal weg van het geheel, wat je gebruikt heb en de kleuren!!! Echt top hoor!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen