maandag 22 mei 2017

She is my guardian angel!

Hallo lieve allemaal, bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mijn notitieboekje en ik ben benieuwd of jullie ook graag kliederen of juist niet.
Deze keer heb ik een layout gemaakt voor de maandelijkse challenge bij More Than Words.
Het thema hiervoor is Mother & Flowers", hiervoor heb ik een foto van mijn moeder gebruikt.

This layout is with a picture of my mother who died when she was just 49 and she is my guardian angel and was my best friend, her favourite color was red so i had to use this, the big red flowers and the pink ones are handmade, i love to do that.
I was so happy with the great prize as lucky commenter in April at More Than Words. from Cuts2luv and of course i've used one of that pretty badges on this special layout.
I sprinkled some red glitters in de wings of texture paste.


Hier was mijn moeder nog erg jong en helaas is ze ook heel jong overleden.....ze was pas 49!
Zij is mijn beschermengel en vandaar dat ik hem op deze manier heb op gebouwd met het mooie Viva Decor mask stencil (vleugels) waar ik rode glitters in heb gestrooid, rood was haar lievelingskleur, de grote rode bloemen heb ik zelfgemaakt en gekleurd met Sennelier L'Aquarelle, ook de roze bloemen zijn zelfgemaakt en zijn gekleurd met Ranger Distress Inkt (worn lipstick), de rode bloemen op tak zijn van ScrapBerry's (cherry blossom red).


Natuurlijk heb ik deze supermooie badge van Cuts2luv gebruikt die ik laatst gewonnen had als lucky commenter bij More Than Words.


Hier zie je een engeltje op de tak zitten en daar hangt ook een mooi hart aan plus de leeftijd 49 mocht niet ontbreken, her en der zitten gouden steentjes.


Om de foto zit het mooie Wycinanka chipboard met hartjes die ik net als de cijfers heb bewerkt met Creall Pearl verf (rood) die ik gemengd heb met witte gesso om deze roze kleur te krijgen.
Tussen de bladeren en op de roze bloemen zitten rode microbeads, verder heb ik nog gespetterd met wit, roze en zwart, de bloemen en bladeren zijn met gesso en de dry-brush techniek bewerkt.
Het DP heb ik gevonden in die grote stapel die hier al heel lang ligt hihihi......en is van Prima Marketing uit de lijn Jodie Lee.
Alle gelinkte producten zijn te vinden in de webshop van CraftAddiction.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een hele fijne week, geniet van het mooie weer en anders sterkte als je er niet tegen kan, lieve groetjes, Danoesja!

16 opmerkingen:

  1. Je L.O. is echt prachtig!!!! Super mooie details.
    Als je het verhaal erachter leest, dan krijgt het nog meer betekenis.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig eerbetoon aan je Moeder Danoesja en wat mooi dat je haar ziet als je beschermengel...echt ontroerend! En ja ik kledder ook graag met verf, glitters en pasta's hoor! Maar wat de mixed media betreft kan ik nog veel van jou leren! Toevallig ben ik lekker filmpjes aan het bekijken, nu de tijd voor! Ik kijk mijn ogen uit bij je en ik vind het waanzinnig mooi gedaan!!! Super trots kun je zijn op dit prachtige resultaat en dat het een ere plekje heeft gekregen, dat is wel zeker!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Danoesja .
    Ik begin het nu ook leuk te vinden dat kliederen met inkt gesso en allerlei andere materialen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en wat een dierbare herinneringen heb jij aan je moeder.
    Zo'n creatie maken is bijna iets therapeutisch.....
    Geef het maar een ere plaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Danoesja,
    wat heb je een prachtige LO gemaakt, met een hele mooie foto van je moeder..ook je zelfgemaakte bloemen zijn top,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is deze layout Danoesja...wat heb je die mooi gemaakt en zeker met de herinnering aan je moeder...zal vast een dierbaar plekje krijgen bij jou....Heel KNAP gedaan...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so beautiful, full of lightness and love!
    Thank you for joining us at More Than Words this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kunstwerk ter ere van je moeder Danoesja. Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige herinnering aan je moeder geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg het nog maar een keer Danoesja: PRACHTIG in hoofdletters ;p
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so beautiful Danoesja .. what a wonderful tribute to your sweet Mother. The colour palette is gorgeous and your love for her simply shines from the page. Stunning!! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely LO! The wings frame her pretty face so perfectly. Love this! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Danoesja wat een mooi kunstwerkje heb je gemaakt ter ere van je mama het is super mooi gedaan !!
    ook je bloemen zijn prachtig !
    fijne avond liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, how so very special and beautiful! Fabulous tribute to your mom! So happy you could play along with us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a beautiful tribute to your mom! I love the wings! All these pages are making me weepy for my mom I miss her so! Thanks for sharing at MTW! :)

    BeantwoordenVerwijderen