vrijdag 19 mei 2017

Mixed Media Notebook Cover!

Goedemorgen lieve allemaal!
Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog en hiervoor heb ik de cover van een notitieboekje bewerkt en dat vind ik zo leuk......ik ben dol op notitieboekjes om b.v. mooie teksten in te bewaren want ik ben dol op teksten of om ideeën in op te slaan en voor nog zoveel meer!


Als eerste heb ik de kaft ingesmeerd met witte gesso en daarna heb ik met nog een laag er een lapje stof op gesmeerd en geplakt en hier wat vouwen/rinpels in aangebracht en er daarna nog een extra laag gesso op gedaan zodat alles goed dekt.
Daarna ben ik gaan sprayen met CraftEmotions ink spray's eucalyptus, mint en sepia en heb hier met water op gesprayd zodat het gaat lopen, ook heb ik nog turquoise en carribean blauw acrylverf gebruikt verdunt met water en met een penseel aangebracht, je blijft net zolang bezig totdat je tevreden bent.
Het mooie chipboard frame, de grote en kleine metalen bloemen, de vlinder en het langwerpige embellishment onder de vlinder heb ik eerst met zwarte gesso ingesmeerd en daarna bewerkt met de acrylverf en de Nuvo Mousse burnished bronzepacific teal en Indian Gold.
Her en der zitten 3D Balls medium en small, alles zit erop gelijmd met gel medium.
Op de kleine bloemen zitten plakparels

Deze tekst is zo mooi en geld voor ons allemaal in deze creatieve wereld!

In CRAFTING
there are 
no mistakes
just
UNIQUE
CREATIONS!


Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

10 opmerkingen:

  1. Je hebt je weer heerlijk creatief uitgeleefd Danoesja en wat gaaf gedaan allemaal. Heel leuk om iets te maken waar je zelf eens plezier van kan hebben! Heel gaaf gedaan!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ongelooflijk. De kleuren zijn prachtig en de aankleding: WOW!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulously awesome cover. I just purchased a new journal today so just may follow your instructions on mine...thanks..xx[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie, Doenoesja.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Wat een Prachtige creatie Danoesja !!
    Super mooie details echt een prachtboekje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, ik zag hem al op Facebook vanmiddag en was benieuwd hoe je dit gemaakt had.
    Super gaaf gedaan en dit is echt durven experimenteren, prachtig!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so very beautiful! Wow! Love your amazing style. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, dat geklieder!!
    Helemaal als er dan zoiets moois uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen