maandag 17 april 2017

Reminder Challenge #4 CraftAddiction - Vlinders

Goedemorgen op deze 2de Paasdag.
Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mijn creatie van gisteren, zelf vond ik het zo leuk om die te maken dat ik er nog maar 1 heb gemaakt in frisse voorjaarskleurtjes voor de reminder bij het CraftAddiction Designteam en Challengeblog waar we vlinders op je creatie willen zien.


Het is een Dutch Doobadoo envelop met label van wit linnenkarton, het DP en de uitgeknipte bloemen komen uit de paperstack Spring Time van CraftEmotions, ook de grote vlinder komt hieruit.
Het lijstje is een stempel van Bo Bunny en gestempeld met Lulu Lavender van Memento, de teksten, kleine vlindertjes en randjes zijn gestempeld en be-inkt met Distress Inkt Dusty Concord.
Het labeltje waar de tekst op staat is een mal van Magnolia, verder heb ik wondgaas, touw en een lintje gebruikt.


Deze stop ik vandaag bij iemand in de bus die enorm van vlinders houd.
Doen jullie nog gezellig mee aan deze leuke challenge met vlinders?
Ik wens jullie nog een hele fijne 2de Paasdag allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

10 opmerkingen:

  1. Heb die van gisteren even gemist maar wat leuk om met dezelfde DDBD-mal twee zo beeldige en totaal verschillende creaties te zien.........goed bezig Danoesja!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende tag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke envelopjes heb je gemaakt met labels erin! Die van gister is ook prachtig Danoesja met de mooie stempels! Deze vind ik ook super mooi ... lekker fris van kleur en shabby! Prachtig gedaan Danoesja!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zat ik mij dus gisteren te bedenken, "je zou dezelfde creatie ook in kleur kunnen maken" en zie hier, dat heb je dus gedaan.
    Deze vind ik ook heel erg leuk en mooi.
    Vrolijk, door de kleuren, meer vrouwelijk, maar die van gisteren is ook prachtig.
    Kortom, het kleur gebruik doet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan en die van gisteren vind ik ook heel mooi.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk!! Deze is wat vrolijker dan die van gisteren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een mooie tag en prachtig doet veel aan lente denken! Xxx en,groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige Tag Danoesja ook de kleurtjes zijn heel mooi
    die van gisteren was ook al zo mooi !
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei je labels zijn weer prachtig, met veel oog voor detail!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Danoesja. Mooi fris van kleur. Mooi dat groen met paars. Top hoor. Ook de andere variant hieronder is prachtig! Maar mijn voorkeur gaat wel hiernaar toe.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen