donderdag 27 april 2017

Follow Your Dream

Goedemorgen lieve allemaal, allereerst wens ik jullie allemaal een hele fijne Koningsdag!
Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien voor op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog, het is een LayOut geworden waarop ook vlinders zijn verwerkt zodat het ook bij de lopende challenge van CraftAddiction past en gewoon omdat ik weg ben van vlinders.


Deze LayOut heb ik gelijk gemaakt voor de challenge bij More Than Words.
De opdracht daar is: Zwart/Wit en 1 andere kleur, ik heb voor de kleur lila erbij gekozen en het woord Dream moet je gebruiken, nu kan ik zeggen dat het woord Dream wel heel erg bij mij past, ik ben een echte dagdromer, sinds ik klein was probeer ik mijn dromen waar te maken en ik moet zeggen dat dat aardig lukt met een heel fijn gezin en uit het leven halen wat erin zit samen, eigenlijk gewoon genieten!

For this challenge i used lilac as extra color, i was and i am alway's a dreamer, most of my dreams came true, we have a wonderful family and together we enjoy the little things in life.
So i still will follow my dreams!


Het design papier (achtergrond) is van BoBunny Soiree en deze heb ik samen met het zwarte papier met script in Spanje gekocht, het papier met de zwarte hartjes heb ik een hele tijd geleden van Miranda gekregen. Allereerst heb ik de achtergrond ingesmeerd met clear gesso van Prima Marketing, daarna heb ik met een Dutch Doobadoo mask stencil structuurpasta aangebracht, dit laten drogen en met de Nuvo mousse wat schaduw aangebracht bij de diamand-vormen (structuurpasta).
Daarna heb ik wat Spray op een boterhamzakje gespoten en gemengd met water en dit op de achtergrond gewreven, daarna nog wat spetters ermee aangebracht en ook witte en zwarte spetters met verdunde witte en zwarte gesso.


Her en der is gestempeld met Memento inkt en een Bits and Pieces stempel van Crealies.
Op de bloem en her en der zitten zwarte microbeads.


De chipboard tekst is van Wycinanka en ook deze is bewerkt met dezelfde mousse, het frame van chipboard heb ik bewerkt met Versamark transpaprante inkt en zwarte embossingpoeder.


Verder heb ik nog wat bloemen/roosjes, blaadjes, touw, vlinderstempels, Distress Inkt black soot en wondgaas (gekleurd met de spray) gebruikt.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze LayOut.
Geniet nog van deze dag.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Danoesja. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Danoesja!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende layout Danoesja! Prachtige details heb je weer verwerkt bij deze jeugdfoto (het staat niet echt in je tekst, maar als ik naar de ogen kijk, dan denk ik dat het een eigen foto is).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het fotootje in mijn zijbalk en het eerste wat in me opkwam was: Danoesja! Hoe is het mogelijk dat ik je herken, terwijl ik je nog niet ontmoet heb en de foto van zo lang geleden is!
    Heel mooie LO vind ik het. En mooi die tekst erbij. Je klinkt als een heel tevreden mens. En dat is een kunst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een poppengezichtje had je vroeger Danoesja en wat heb je er een práchtige layout omheen gemaakt. Klasse.. Mooi zoals je met de verschillende mediums gewerkt hebt. Deze layout verdient met recht een ereplaatsje.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto ! Wat een goed idee om die op een canvas te verwerken ! Heel erg mooi gedaan Danoesja ! Ik vond het trouwens erg leuk om je bij Nicole te ontmoeten vorige week !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn reactie staat al op het andere blog. Gaaf1 groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Danoesja!!! Ik zie een prachtig kunstwerk en wat gaaf die foto! ik ben er weer weg van! Dit krijgt vast een hele mooie plek bij je want hier kun je naar blijven kijken en .... bij wegdromen, hihi Fijne dagen en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige layout,Danoesja.Mooie chipboard tekst.Mooi lettertype.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So very beautiful! Happy that your dreams came true and that you could play along with us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful work. Thank you so much for joining us at More than Words xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauww Danoesja daar kan je zeker bij dagdromen wat een top creatie ....supersssss mooi !
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige Lay-out Danoesja. Je bent nog geen spat veranderd. Je ogen spreken nog net zo als toen.
    En vlinders....ik hou d'r ook zo van!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen