woensdag 21 november 2012

Label kaarten

Goeienavond, nog even dan want de avond is alweer bijna om.
Ik heb weer genoten van jullie reacties, het is zo leuk om te lezen dat we regelmatig (degene die al volwassen kinderen hebben) nog even zouden willen dat de kids weer klein zijn, maar elke leeftijd heeft zijn charme toch en daar geniet ik van.
Vorige week heb ik nog twee label kaarten gemaakt voor twee hele lieve blogdames.
De eerste heeft Berlinde ontvangen, het achtergrondpapiertje is een behangetje van de Karwei en die vond ik zoooo mooi dat ik het niet kon laten liggen.......en je had Kees zijn gezicht moeten zien.........met die blik van wat moet je daar nu weer mee hahaha, het hartje heb ik van artista klei gemaakt, verder nog mallen van Marianne Design - Joy en Nellie Snellen plus nog een roosje erop. Het plaatje is ook van Marianne Design.

De tweede label kaart heeft Mary ontvangen, zij is in september in Amerika geweest met haar dochter en heeft daar een aantal leuke freubelspulletjes gekocht voor mij, dat was echt een hele leuke verrassing waar ik heel blij mee ben. En met Halloween kreeg ik een geweldige kaart van haar (die staat op haar blog). Omdat Mary in Spanje woont en daardoor de hobbywinkels enorm mist en natuurlijk een lief en warm persoon is heb ik haar deze label kaart en wat freubelspulletjes gestuurd.
Het DP is van Tilda en Magnolia, Tilda heb ik ingekleurd met de Twinkling H2o en de huid met distress-inkt, mallen van Marianne Design en Whimsy, vlinderpons van Martha Stewart, een stukje geborduurd en nog wat roosjes, plakparel, kant en een parelhartje.
Het is zo leuk om dit voor iemand te maken die dezelfde hobby heeft.
Nu is de avond echt bijna voorbij en ga ik mijn bedje maar eens opzoeken....GAAP.
Welterusten.
Lieve groetjes Danoesja.
 

 
 

35 opmerkingen:

  1. twee heel verschillende tags Danoesja, maar ik vind ze allebei prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me t gezicht van je man zo voorstellen, jij met een hele rol behang onder je arm, en dan roepen, ja dat is DP voor mijn kaartjes hihi:) maar kan me voorstellen hoor dat je t mooi vindt, ik krijg bijna de neiging om zelf ff bij Karwei te gaan snuffelen hahaha:)
    je hebt er iig heeeel erg je best mee gedaan, errugggg mooi meis!!!
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danoesja

    Ik vind ze allebei erg mooi geworden en met dat hartje van klei ziet er ook weer zo leuk uit .
    Ga ik toch ook nog eens proberen .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danoesja,
    Wat zijn ze mooi geworden allebei..en dat behang..Als ik in een bouwmarkt moeten echt álle staaltjes mee naar huis om getest te worden (niet dus..is voor mijn kaarten)..zo'n labeltje is wel erg schattig..zal ik ook eens gaan maken...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw,wat een mooie label kaarten heb je gemaakt.Ook vind ik het heel leuk dat je het met behang van de bouwmarkt een label kaart heb gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie labels, die met de magnolia vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Papier bij Karwei. Ik ken dat, ik kan het ook niet laten daar zitten zulke mooie tussen....
    Mooie labels heb je gemaakt. Ik moet er nog steeds aan beginnen, er liggen ereen aantal klaar.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee behangpapiertjes gebruiken, wat mooi gemaakt Danousja, labels maken is ook een leuk karweitje zeker met de behangetjes van Karwei,groot gelijk ik had ze ook mee genomen, je hebt er beauty's van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er super netjes uit Danoesja.
    Wat een leuke labels zijn het geworden.
    Heb je lekker geslapen vannacht?
    Heerlijk zo onder de wol terwijl het buiten zo koud wordt.
    Fijne dag en een dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allebei mooi geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig! Leuk hé behang zoeken, doe ik ook altijd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige labels heb je gemaakt!!! Grappig hè dat je dat zo mooi kan maken met een stukje behang...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi! Ja, de mannen zien het af en toe niet!
    Wij ook met onze creatieve ideeën!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je beeldige labels gemaakt Danoesja!! Hou maar op over die behangstaaltjes, daar zitten echt super gave bij!! Ik had ooit een stapeltje verzameld (en van die verfstaaltjes) en toen werd ik aangesproken of ik wel wist dat die ook geld kosten.....jeetje wat schaamde ik me!! Heb direct aangeboden er met liefde en plezier voor te betalen maar het antwoord was "maak nu maar dat u wegkomt"!!! Ben smeert hem direct als hij ook maar denkt dat ik die hoek weer in wil whahhaaaaaaaaaa!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn die albelkaarten leuk! ben ik dol op!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry, typefoutje, ik bedoel natuurlijk labelkaarten, ik ben er dol op!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi danoesja
    twee prachtige labelkaarten zo verschillend en beide supermooi van kleur en uitwerking!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja
    Mooie labelkaarten heb je weer gemaakt en inderdaad het behangpapier is wel heel mooi zal de volgende keer ook bij het behang gaan kijken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig zijn de tags die je gemaakt hebt!
    Hihi...ja wij scrappers kunnen alles gebruiken ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie tags zijn dit, prachtig !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende labelkaarten heb je gemaakt Danoesja, ik vind ze allebei helemaal super. Daar zullen ze wel blij mee geweest zijn. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zat even te kijken welke ik mooier vind maar......ik kan niet kiezen ;-) Prachtig, allebei!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige labels heb je gemaakt. Ze zijn allebei supergaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Danoesja,
    wat een mooie tag-kaartjes heb je gemaakt!Ik vind ze allebei erg gaaf! Super! En die behangetjes!! Ik liep laatst met Peter bij Kwantum en Praxis en had echt een klein stapeltje....dus ik kan me helemaal voorstellen hoe Kees keek, hahahahha!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige tags heb je gemaakt, ik heb laatst ook wat stukjes behang meegenomen, moet er alleen nog wat mee doen :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende tags zijn dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie tags Heb je gemaakt ja bij de bouwmarkt hebben zo zoms hele mooi staaltjes van behang.
    Ha ha kunnen wij weer goed gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het bovenste kaartje kan ik natuurlijk hier in het echt bewonderen, ik vind het supermooi Danoesja en heel lief van je. Nogmaals bedankt en ook voor de verrassing die er bij zat!
    Ook het kaartje voor Mary is prachtig, en ik weet zeker dat zij daar ook heel blij mee was!
    Een fijn weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat lief van je Danoesja om zulke mooie tags cadeau te doen en ze zijn er erg blij mee lees ik.
    ik moest wel lachen om je achtergrond-behangetje dat doen wij nooooooit in de bouwmarkt vandaar dat ik een bakje vol heb met mooie achtergrondjes haha.
    Hoe gaat het verder, ik hoop dat het een beetje te hebben is voor Kees.
    Mooi ook je layouts van sint in je vorige post!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Danoesja, wat een geweldig labels weer,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Danoesja, het zijn inderdaad hele gave labeltjes!! En ik kan het weten want de tweede label staat hier op de kast te pronken!! Ik kan echt zeggen dat de label in het echt nóg mooier is.......hij glanst prachtig en het borduurmotiefje is zooooo mooi!! Ik ben er súper blij mee!!
    Nogmaals bedankt Danoesja!!
    Fijn weekeinde, liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Danoesja, Ik had je deze week nog niet bezocht.Maar wat heb je schitterende labelkaarten gemaakt. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. even een storing gehad in mijn pc maar wat heb je leuke projectjes gemaakt Danoesja. En ook ik neem behangpapiertjes mee hoor!
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen