zondag 18 november 2012

Heb je even........

Het is elke keer weer genieten om jullie lieve reacties te lezen, heel erg bedankt daarvoor.
Gisteren is Sinterklaas weer aangekomen in het land samen met zijn Pietermannen. Ook al zijn onze jongens (volwassen) ja ja tussen haakjes want het blijven kinderen hahaha ik weet nog heel goed hoe spannend ze het altijd vonden als de Sint en zijn Pieten er weer waren. Deacon vond het altijd geweldig om op school verkleed te zijn als de Sint of Zwarte Piet en Quincy zorgde er altijd wel voor dat de schoen werd gezet en hij vergat nooit om Deacon zijn schoen erbij te zetten. Ook hoopte Quincy dat Deacon nog heel lang geloofde zodat hij ook nog lang cadeautjes kreeg natuurlijk.
Van deze mooie momenten heb ik een scrap gemaakt. De eerste is van Quincy, op bezoek in het café van mijn moeder waar Sinterklaas met zijn Pieten op bezoek kwamen. Hij ging met gemak bij de Sint op schoot zitten.
De volgende is van Deacon, verkleed als de Sint en als Zwarte Piet op school.
Als je dat ziet dan zou je willen dat ze nog eventjes zo klein zijn. Gelukkig hebben we de foto's en kunnen we zo die mooie momenten even terughalen en er weer even van genieten.

Ook heb ik vorig weekend heerlijk zitten kleuren met de flexmarkers en de twinklings, dat is echt even ontspannen. Het volgende kaartje heb ik voor Nicole gemaakt met de flexmarkers, zij was afgelopen donderdag jarig. Ik kan het nog niet zo goed maar was er best tevreden over.......nog heel veel oefenen dus. Er zit een zelfgehaakte bloem op en een bloem van fimo.
Wat ik heb gemaakt met de twinkling komt later op mijn blog want die is onderweg naar iemand.
Iedereen een fijne zondag nog.
Lieve groetjes Danoesja.
 
 
 
 


34 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat terugkijken maar oh oh wat vliegt de tijd...mijn zoon wordt 40...
    Een heel mooi kaartje Danoesja, en geweldig ingekleurd!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tijd hé Sinterklaas en Zwarte Piet, gelukkig heb je de herinneringen nog op papier, prachtig die layouts. Nick van mij gelooft nog en heel herkenbaar daar is Dani ook superblij mee, de schoentjes waren gisteren weer gezet hoor. En wat is je kaart super geworden ik vind het je super gelukt, zo mooi hoe je de Tilda hebt ingekleurd, ik vind het een toppertje. Schitterende kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaal over je boy's Danousja,soms zou ik het ook wel willen dat ,de kinderen wat kleiner waren,zeker rond deze tijd,maar als ze groot zijn dan heb je er weer op een andere manier plezier van toch?
    Gelukkig hebben we de foto's nog.
    Je hebt ook een prachtige kaart gemaakt,de gehaakte bloem doet het er héél goed bij,even een vraagje heb je die bloem zelf gemaakt met fimo, als dat zo is, petje af hoor,prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om die verhalen te lezen.
    Je LO's zijn leuk geworden en wat een mooi kaartj.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt van je zonen,helemaal geweldig.Ook je magnolia kaart is helemaal schitterend met mooie kleuren.Groetjes Joke en een fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige tijd hè met Sinterklaas. Ik vind je kaart ook erg gaaf, zeker omdat het mijn favoriete kleuren zijn. Super hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    Wat leuk terug in de tijd met deze foto's, het blijven leuke herinneringen.. time flies.. en je ingekleurde kaartje is weer helemaal snoezig en..mooi ..en lief..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke LO's Danoesja! Je wilt niet weten hoe vaak ik nostalgisch zit te doen over die "leuke tijd toen ze nog klein waren" hahah die moeders he!!!!
    je kaart is enig, niks mis met je kleurwerk en jouw haakwerk en fimobloemetje maken er een plaatje van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Danoesja,

    Wat leuk zijn je LO van je kinderen en ja het is een gezellige tijd maar veel te snel voor bij.

    Je kaart is ook heel leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja
    Wat een leuke foto,s en leuk om er zo,n LO mee te maken erg leuk gedaan weer.

    Ook je kaartje ziet er weer top uit erg mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nostalgie he? Mooi dat je dit zo vastgelegd hebt. Maar ze zetten hier de schoen nog wel hoor... haha, nou het mag toch.
    Mooie kaart gemaakt, die bloem past er ook zo mooi bij.
    Gropetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt en het inkleuren gaat je best al goed af.
    Ja mijn zoon is ook al 32 ja dat was een mooie tijd dat de kinderen nog in sinterklaas geloofden.
    Wij hebben volgende week zondagmiddag sinterklaasmiddag bij mijn moeder even onder elkaar met z'n allen .
    Wij grijgen dan allemaal een kadobon en een letter .
    Wij hebben een paar jaar geleden nog allemaal suprise's gemaakt en een gedicht., maar jammer niemand heeft meer tijd daarvoor.
    Fijne avond groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Danoes....ik dacht waar ben je toch maar je hebt gewoon dingen gemaakt....en ik heb er niets van gezien....snik snik......Je staat niet meer in mijn lijstje en ik snap er de ballen niet van......ik ga het zo eerst even rechtzetten maar niet nadat ik je dikke complimenten geef voor je laatste creaties en ik heb eerst even je vorige posten ook bekeken hoor.....gossie, ik snap er écht niets van maar ben blij dat je even langskwam en dat ik zo wakker geschud ben.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke LO heb je gemaakt, het is ooit zo leuk om oude fotos enz terug te kijken. Sinterklaas was altijd een leuk en gezellige tijd toen mijn kinderen nog klein waren. Nu geven we cadeautjes met kerst maar dat is ook leuk!
    je kaartje is super mooi, wat een mooie kleur en met een prachtige bloem! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige LO's heb je gemaakt Danoesja, leuke herinneringen!
    Ook je kaartje is prachtig, mooi met die gehaakte bloem!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke foto's. ontzettend gave LO 's heb je ermee gemaakt.
    Je kaartje ziet er weer geweldig uit, mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creaties Danoesja! Erg leuk voor later.
    Je kaartje vind ik erg lief, leuk met die gehaakte bloem.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het toch een gezellig tijd van het jaar als de Sint in ons land is. Vooral als ze klein zijn en er nog in geloven, hier is dat helaas voorbij. Leuke foto LO heb je gemaakt en een prachtig kaartje voor Nicole. Mooi kleurwerk en top de gehaakte bloem.
    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sinterklaas blijft een leuk feest! En heel eluk om daar kaarten van te maken.
    Ook je kaart met de gehaakte bloem is erg leuk gedaan!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie LO's heb je gemaakt ziet er heel leuk uit.Je kaartje is weer een beauty leuk met de gehaakte bloem.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart en lo heb je gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend die lo-tjes, en je kaart is ook super mooi. Knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjonge, Danoesja, jij bent lekker bezig geweest !!
    En het is precies zoals je schrijft! Als je de herinneringen ophaalt denk je: waar blijft de tijd toch? En ook deze tijd is weer genieten hoor, dus dat doe ik dan ook maar!!
    Je scraps zijn erg leuk geworden en daar heb je een mooie herinnering aan!
    Je kaart voor Nicole is ook een schatje! En je kleurwerk vind ik echt goed! Ik ben blij dat ik met potloden aardig overweg kan, maar die markers lijken me toch zo ingewikkeld....
    Groetjes en ik hoop dat het met je man beetje bij beetje beter gaat??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke creatie's heb je gemaakt Danoesja!
    Ook de lo's van je jongens zijn heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie creaties heb je gemaakt! Gisteren is de sint ook in Veghel aangekomen, en die had gezegd dat Yorga zijn schoentje mocht zetten. Tja dan kun je niet meer anders :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaartjes!! Ja, deze tijd mis ook ook heel erg!
    Waren de kinderen nog maar even klein!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De layouts geven een lach op m'n gezicht als ik er naar kijk,zo leuk blijft dat en je kaart voor Nicole is ook heel goed gelukt,mooi gekleurd dat afdrukje!!Ben gister weer eens bezig geweest met m'n potloden,blijft ook ontspannend om te doen,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige layouts Danoesja!! Ik moet het ook doen met herrinneringen.....de meiden geloven al zo lang niet meer. Maar toch blijft het een leuke tijd die sinterklaastijd.
    Je kaartje is ook al zo mooi! Je inkleurwerk is echt eel goed gelukt.....ik worstel er nog steeds mee. Met de potloden gaat nog wel, maar met de markers blijf ik moeilijk vinden. Je zelfgehaakte bloem is erg leuk. En wat zit daar een gave knoop op!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja joh, tijd vliegt nietwaar? Maar wat is het toch leuk dat we die oude foto's nog hebben om even terug te kijken. Mooie layouts en een schattig lief kaartje. Ook ik heb een enorm tijd tekort voor bloggen, dus heel herkenbaar. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, Danoesja waar blijft de tijd. Je LO's zijn supermooi. Bij mij zijn ze al 18 en weet je wat, ze zetten ieder jaar hun schoen één keer, lachen toch!! Heerlijk om zo'n traditie in ere te houden. Maar ze moeten van mij dan nog wel een tekening voor de Sint maken, hahhahhah. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is je blogachtergrond mooi Danoesja! En geweldig gekleurd ook met de flexmarkers: leuk die combinatie van fimo, het gehaakt bloemetje en die prachtig afdruk! Je scraps zijn ook echt plaatjes, maar dat had ik al eens verteld, hihi!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een mooie layouts en dan de combinatie met de fimo.
    jou scraps hebben prachtige details en leuke ideetjes wat ik allemaal zie.
    lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen