woensdag 24 april 2019

Gefeliciteerd

Hallo lieve allemaal, vandaag laat ik op het CraftAddiction inspiratie blog en in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society op Facebook deze mixed media kaart zien.
Voor mijn doen is hij best wel CAS...


Uit een boek heb ik een doily gesneden met een Sizzix mal en die heb ik op kleur gebracht met Distress Ink broken china, daarop ligt een velletje papier waarop ik twee verschillende Nuvo Shimmer Powders heb gebruikt, rechts onder heb ik een stempel van Craft Emotions gestempeld met Memento inkt.

De vlinder is gestempeld op een vel Yupo papier van Craft Emotions die ik eerst bewerkt heb met alcohol inkt, voor het stempelen van de vlinder heb ik de stempelhulp van Tim Holtz gebruikt.

Op het reepje onder de vlinder heb ik de Coosa Gilding Wax vintage green gebruikt.
Verder nog wat gespettert met zwarte gesso en Opal Magic Paint coral/teal van Finnabair die ik eerst verdunt heb met wat water.

Als laatste heb ik verschillende Nuvo Drops gebruikt voor de afwerking.

Geniet nog van het mooie weer!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

6 opmerkingen:

  1. Supergaaf Danoesja, mooi te lezen hoe je het gedaan hebt. gelijk even terug gescrold, hoe mooi is alles met bewondering naar gekeken. Leuk je even gesproken te hebben in Nijkerk. We hebben zo'n gave dag gehad! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Danoesja, leuk om een doily uit een boek te stansen en ik denk dat de kleuren in het echt veel mooier zijn.
    Bij mij komt er niets uit uit m'n handen op het moment..zal wel aan het weer liggen..LOL
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. CAS zegt ze....moet je zien wat een lijst met spullen je hebt gebruikt hahaha....Ik zie bij CAS nooit zoveel hoor hihihi. Ik vind het superknap gedaan.....duidelijke uitleg ook....Super om dit aan ons mee te geven.....dankjewel voor de inspiratie....Nu nog eens moed verzamelen om ook weer eens iets in deze richting te maken.....Het wil maar niet lukken.......Jammer want ik vind het hartstikke leuk.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Danoesja, love the design and textures.
    Hope you are well.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Danoesja
    een heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat nou zeg.
    De vlinder is echt een blikvanger.
    Knap zoals jij altijd je eigen achtergrond papiertjes met kleurtjes weet te maken.
    Veel details ook op deze kaart, ik hou daar wel van.

    BeantwoordenVerwijderen