donderdag 14 maart 2019

Mini Album cover voor CraftAddiction...

Hallo lieve allemaal, allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post en bedankt voor de prachtige verjaardagskaarten die ik van sommige bloggers mocht ontvangen!

Vandaag mag ik mijn creatie laten zien op het CraftAddiction blog en in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society Facebook groep om jullie te inspireren.

Deze keer heb ik alvast een cover voor een mini album gemaakt van hardboard, jeans en leuke embellishments.
Het is een klein album van 14x10 cm.


Het is een stoere cover geworden waar ik eerst wat witte gesso op gesmeerd heb en daarna heb ik met een stencil van Studio Light de Nuvo glimmer paste (black diamond) aangebracht.
Nadat dit droog was (de glimmer paste droogt vrij snel) ben ik de cover gaan aankleden met labels die ik uit DP van Studio Light heb gestanst.


De ster in het midden is een stans uit de eerste grunge lijn van Studio Light die ik vorig jaar gewonnen had net als het DP, deze ster heb ik 5 keer uit zwart linnenkarton van CraftEmotion gestanst en op elkaar geplakt en daarna bewerkt met de COOSA gilding wax vintage blue.
Verder heb ik wat metalen gears, touw, sterrenlint, cabochon met tekst, glazen parel en Nuvo glitterdrops gebruikt.
Achter de glazen parel in de gear onder zit een stukje papier geplakt waar ik tekst op heb gestempeld.


Op de achterkant zit ook een beetje gesso, Nuvo glitter paste en het sterrenlint.
Het boekje sluit met jute touw.

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.
Snel laat ik jullie de binnenkant ook zien als die af is.
Dank je wel voor het langs komen en geniet van van wat tijd voor jezelf!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk qeer.
    Om kado te doen , te bewaren met foto-tjes of leuke spreukjes.
    De kaft op zich is al zo mooi, ook leuk om gewoon meer te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super zeg!!
    Ik ga een notitieboekje maken voor onze DT leden, binnenkort ontmoeten we elkaar voor het eerst..dan wil je niet met lege handen aankomen.
    Groetjes Elly
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! This journal cover is gorgeous Danoesja! I love the colours and the collage is so beautifully assembled. The back looks fabulous too! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Danoes, ik vind je kaft van je boekje heel mooi geworden! en verder zijn we weer helemaal bij, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen