zondag 13 januari 2019

Addicted to Stamps Challenge #170

Hallo lieve allemaal, vandaag starten we aan een nieuwe challenge bij 
Het thema is "Sneeuwpop - Snowmen".
Nu heb ik mij helemaal suf gezocht naar een stempel van een sneeuwpop maar die kon ik helaas niet vinden, gelukkig vond ik een sneeuwpop in een 3d boekje uit een ver verleden dus dat kwam nu goed uit......zolang er maar ergens op je kaart gestempeld word mag dat volgens onze regels!


Dus op de achtergrond heb ik sneeuwsterren gestempeld, het is een simpel kaartje geworden maar wel een leukerd toch!!!
Het strookje DP is van Marianne Design en komt ook uit de oude doos.

Op het Addicted to Stamps Challenge blog zijn alle inspiratie - voorbeeldkaarten te bewonderen van het hele team dus neem snel een kijkje!
Meedoen kan tot en met zaterdag 9 februari en er is een leuke prijs te winnen die gesponsord is door 

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en week met creatieve momenten!
Lieve groetjes, Danoesja.

8 opmerkingen:

  1. Kijk, dat maakt het snuffelen tussen je eigen spullen nou zo leuk.
    Je hebt nu een kaart gemaakt die je anders niet zo gauw zou maken volgens mij.
    Ik vind het ZEKER een hele Leuke.
    Dat touwtje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke kaart met die leuke sneeuwpop erop!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed opgelost toch met al die mooie sneeuwvlokken en deze leuke hervonden sneeuwman!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel blije sneeuwman heb je gevonden. Leuk met die achtergrond.
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen. Sneeuwmannen genoeg nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden, ja had ik laatst ook eens en dan lang leven de hobbytijdschriften om eens in te snuffelen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja,
    Ik ben even op bezoek geweest bij het challengeblog van addicted to stamps, in de hoop inspiratie op te doen om eens een keertje aan het stempelen te gaan.. hihihi. Jou kaartje is in ieder geval heel leuk geworden met al die sneeuwvlokken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen