maandag 17 december 2018

CraftAddiction Moodboard reminder!

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik mijn inspiratie voorbeeld laten zien als reminder voor de lopende Moodboard challenge in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society  Facebook groep!

Ik heb mij deze keer laten inspireren door de kleur blauw, sneeuwvlokken en winter/kerstsfeer.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Het is een tag geworden met een stempel van de mooie paspop van Marianne Design, het idee heb ik van Miranda, van haar kreeg ik een mooie kerstkaart waarop zij deze paspop op deze manier heeft gebruikt, ik heb hem dus gelift op een mixed media tag!


Op aquarel papier heb ik eerst met een stencil crackle structuurpasta aangebracht, nadat dit droog was ben ik gaan sprayen met Lindy's Azure Sea Asters en Glory of the Seas Gold uit de set "Mermaid Sea Shells starbust spray", deze zijn ook los te koop bij CraftAddiction.
Daarna heb ik witte gesso en goud metallic verf verdunt met water en gespetterd.
De randen van de tag, ijssterren en tekst zijn be-inkt met Distress Ink faded jeans.
De paspop heb ik gestempeld en uitgeknipt en daarna aangekleed met kleine takjes, deze heb ik uit een stuk papier geponst die eerst op kleur is gebracht met Distress Ink peeled paint.


Op de takjes heb ik wat witte gesso aangebracht en daar wat Nuvo Glimmer Paste moonstone overheen voor een mooie glimmertje, dit heb ik ook op de ijsstrerren aangebracht met een penseeltje.
Verder heb ik er nog wat mika flakes silver, Nuvo Crystal Drops simply white, rood lint en touw aangebracht om het af te werken en het geheel op linnenkarton geplakt.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren voor deze challenge.
Houd je ook van mixed media word dan lid en doe gezellig mee aan onze maandelijkse Moodboard challenges in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Facebook groep!
 Meedoen aan deze challenge kan tot en met 29 december!

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne week met de laatste voorbereidingen voor de feestdagen, lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke manier om mijn ideetje te liften Danoesja. Je mooie achtergrond laat de paspop stralen ;) Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuk idee, die paspop zo!!
    Ga ik zeker onthouden.
    Mooi hoor, dat ijsblauw, doet meteen heel winters aan.

    BeantwoordenVerwijderen