zaterdag 17 november 2018

Hippo birdie to you!

Hallo lieve allemaal, vandaag is mijn man jarig en daar heb ik een CAS kaart voor gemaakt met zijn lievelingsdier, het stempeltje is van Lawn Fawn!


En zoals ik een tijdje terug al schreef vind ik deze stijl van kaartjes ook erg leuk dus er volgen er vast nog meer...
De achtergrond heb ik met distress ink en een stencil van Tim Holtz gemaakt, het stempeltje is ingekleurd met Sennelier, de tekst heb ik gemaakt met versamark en witte embossingpoeder, verder is de kaart afgewerkt met Nuvo jewel drops.

Afgelopen week was een drukke week, we zijn voor het NSGK gaan collecteren waarvan de helft in mijn bussen voor stichting Eigen Wijze is en het valt mij niet tegen dat er nog zoveel mensen iets willen bijdragen, heel grappig is dat ik bij twee gezinnen al een aangeklede kerstboom zag staan met de lichtjes aan...zelfs daar waar nog kleine kinderen waren...toch wel apart!
De week ervoor zag ik dat ik gewonnen had bij Cuts2luv met mijn herfst layout...super gaaf natuurlijk en daarna was er nog een verrassingsprijs in de Facebookgroep van de Studio Light kaarten groep die vorige week binnen kwam......ik werd er een beetje verlegen van zoveel zit erin......nu nog even de tijd weer vinden om er snel mee aan de slag te gaan!


Ik had ook beloofd dat ik de boekjes nog zou laten zien die ik voor de jongeren heb gemaakt waar ze eventueel wat foto's van de bouw in kunnen plakken, ik heb er symbolisch een sleutel aan gehangen en dat vonden ze allemaal erg leuk!


Het zijn simpele boekjes gemaakt met mooi papier van de Action.


Hier ook nog een foto van de bouwplaats, mooi om het nu te zien groeien!
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend!
Lieve groetjes, Danoesja.

9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je man en wat een leuk kaart heb je gemaakt voor hem!
    Wat een prijs van SL! Wel veel hoor. Ik gun het je van harte maar eigenlijk hadden ze veel mensen hier blij mee kunnen maken toch? Veel plezier ermee in ieder geval!
    Een fijne dag vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Danoesja en prachtige spulletjes.
    Gefeliciteerd met je man
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een keileuke kaart voor de jarige, ik zag deze al op FB,echt super met de leuke stempel en tekst.Geweldige prijs heb je gewonnen, leuk dat het bouw project nu echt van start is,
    Fijn weekend,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Gefeliciteerd met je man Danoesja...je kaart is echt heel feestelijk en ik hou ook steeds meer van dit soort kaartjes maken! En dan je gewonnen prijs....waanzinnig ik snap dat je hier verlegen van wordt maar wat onwijs leuk voor je, daar gaan we denk ik veel moois van zien....bofbips!
    Je fotoboekjes zijn enig geworden en wat superleuk om daar wat foto's in te doen van de vordering van de bouw, wat een heel mooie toekomst voor Deacon gaat worden en waar jij/jullie heel veel voor hebben gedaan! Succes met de vorderingen Danoes!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje voor je jarige man!
    fantastische prijs van SL, ben je uren, dagen, weken zoet mee! Zien we hier wel voorbijkomen, tof!! heel veel plezier met je nieuwe 'speelgoedjes'.
    Toffe boekjes voor je zoon en de anderen! Lief van je!
    Hopelijk verlopen de bouwwerken allemaal heel goed!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Het kaartje wat je maakte voor hem is erg leuk en lief. Hoe herkenbaar zijn de foto's van de bouw. 2 jaar (alweer) stonden wij er ook zo voor en we zijn nog steeds zo blij dat we het zo gedaan hebben, zeker nu het blijkt dat hij het daar ook goed heeft. En wat ook zo fijn is, dat ze het met elkaar kunnen vinden. Lief dat je boekjes voor hen maakt. Het is toch een hele bijzondere periode. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige post heb je geschreven! Gefeliciteerd met Kees. En ik begrijp dat zijn lievelings dier een nijlpaard is (of is het het vogeltje?) Net als Peter! Grappig. Het is en heel leuk kaartje! En de boekjes zijn ook leuk met de namen erop.
    En die prijs!! Jeetje wat een hoeveelheid! Erg leuk !!
    En nu de vorderingen op de bouw gaan volgen! Spannend hoor! Dank je voor je gezellige mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje met een grappige tekst!!
    Mooi hoor, CAS is nog best lastig, vind ik, maar oh zo mooi.
    Zeker voor mannen, die houden vaak niet van al dat drukke gedoe.
    Wauw.....je prijs, kan me voorstellen dat je daar stil van werd, wat veeeeel.
    Gauw tijd vinden, ga je veel leuks mee maken.
    De boekjes zijn erg leuk, lief gemaakt, zo kunnen de bewoners mooi foto's bewaren en vaak terug kijken.
    Bouwplaats.....niet voor te stellen toch, dat daar straks een woning staat en jullie zoon daar gaat wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Je hebt een hele mooie vrolijke kaart gemaakt in een leuke stijl! Ook hele leuke vrolijke boekjes. Wat een bof met je prijs van Studio light. Veel plezier ermee! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen