woensdag 3 oktober 2018

CarftAddiction Moodboard Challenge oktober!

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag beginnen we met een nieuwe challenge in de Facebook groep CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society, we hebben weer een mooi moodboard voor jullie!


Deze keer heb ik mij niet door de kleuren of herfstsfeer laten inspireren maar door de deksels van de jampotjes, ik ben met frisse lichte kleurtjes bezig geweest op een memo-houder waar ik een klein schrijfblokje tussen geklemd heb.


Allereerst heb ik de memo-houder in de gesso gezet, na het drogen met de heattool heb ik structuurpasta aangebracht met het Dutch Doobadoo stencil wieber/ruit en het time warp stencil van Andy Skinner, her en der heb ik wat 3D Balls small en medium gedrukt.
Na het drogen met de heattool heb ik het op kleur gebracht met Lindy's magical shaker 'oom pah pah pink en Lindy's spray 'azure sea asters' uit de set Mermaid Sea Shells Starburst sprayset.


Op het blokje die ertussen geklemd zit zit design papier, wondgaas en een deksel, in het deksel zit een hart van klei gemaakt met de mooie hartenmal van Stamperia, ik had nog een restje klei liggen die al wat droger was en daardoor zie je de barstjes erin zitten, zelf vind ik dat wel een mooi effect geven.
Binnenin de deksel, links schuin onder en onder het boekje zitten een ornamentje, roosje en groter ornament van klei, deze heb ik bewerkt met de nieuwe Coosa Gilding Wax vintage goud, de roze zit op de deksel maar de kleuren zijn heel erg licht en geven meer een parelmoer glans, ik denk dat ze op zwart beter zichtbaar zijn, het goud zit ook op de kleinere blauwe bloemen......de blauwe bloemen zijn allemaal zelf gemaakt en op kleur gebracht met distress inkt.


Op de onderste foto zie je de wax beter.
Alles zit vastgeplakt met gel medium.
Wij hopen weer mooie creaties mogen te bewonderen dus doe gezellig mee aan deze leuke challenge.
Geniet nog van je dag, lieve groetjes Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

3 opmerkingen:

  1. Je bent weer heel dicht bij jezelf gebleven met deze lieve tintjes en het is beeldig Danoesja net als het b-day cadeau voor Miranda hier onder dat ik dus compleet gemist heb!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Danoesja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen