woensdag 3 mei 2017

Nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challengeblog en bij het CraftAddiction Designteam en Challengeblog!

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag begint er een nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challengeblog en bij het CraftAddiction Designteam en Challengeblog.
Bij het Scr@p-Cards Challengeblog is het thema "Maak je eigen achtergrond" we willen dus geen design papier op je creatie zien.


Eerst heb ik met versamark transparante inkt en witte embossingpoeder de stempel van Joy op het papier aangebracht en daarna ben ik ben distress inkt de kleur er omheen gaan aanbrengen, het kader er omheen is een negatief van een Nestabilities mal die verhoogd is opgeplakt met foamtape, nog een passende tekst erbij gestempeld en dit op een rechthoekige kaart verwerkt.
Op het Scr@p-Cards Challengeblog vind je de prachtige inspiratie voorbeelden van het hele team en er is een leuke prijs te winnen die gesponsord is door Het Hobbypaviljoentje.


Bij het CraftAddiction Designteam en Challengeblog is het thema deze maand 
"Alles behalve vierkant"
Hiervoor heb ik een mixed media deurhanger gemaakt.


Allereerst heb ik met een dabber sponsstokje twee laagjes gesso aangebracht en dit gedroogd met de heattool, daarna heb ik stuk van een papieren zakdoek er gerimpeld opgeplakt met gel medium om wat structuur te geven, hierna heb ik witte crackle paste de randen ingesmeerd en gedroogd met de heattool. Met de gel medium zijn daarna de houten harten erop geplakt en het knoopje, metalen hoekje en klei ornamentje en dit alles in de gesso gezet.
Toen dit droog was heb ik alles bewerkt met drie kleurtjes Nuvo embellishment mousse, deze heb ik op een pallet-bordje verdund met water en met penseeltjes aangebracht.
Het woordje relax is gemaakt van drie laagjes letters met een stansmal van CraftEmotions en bewerkt met de Nuvo mousse seaspray green.


Op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog vind je de prachtige inspiratie voorbeelden van het hele team en er is weer een mooie prijs te winnen.

Wij kijken uit naar jullie creaties bij beide challenges!
Ik wens jullie nog een hele fijne creatieve week toe.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en heel diverse creaties zijn er vandaag bij jou te bewonderen Danoesja. Leuk die deurhanger met die drie harten erop. Je maritieme kaart is een plaatje, ik kan de zee bijna ruiken ;p
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danoesja wat een prachtig kaartje met een schitterende achtergond ook je deurhanger is super mooi gemaakt
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe creaties ! Ik ga zo meteen ook aan de slag, helemaal geinspireerd van al het moois dat ik al zag langskomen in mijn leeslijst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. twee prachtige crea's voor je challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie creaties,Danoesja.Hele mooie kaart met de vuurtoren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Two fabulous creations Danoesja. love the lighthouse.
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Danoesja ,
    Het zijn twee prachtige creatie's !
    de flessenhanger is heel speciaal al die mooie details in de achtergrond .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen