zaterdag 14 januari 2017

Reminder op Ons Borduurkaartenblog Challenge #39

Hallo lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties en inmiddels voel ik me al ietsje beter hoor, heel veel beterschap voor iedereen die ziek is, er zijn zoveel mensen die de griep hebben.
Vandaag staan de prachtige reminder kaarten op Ons Borduurkaartenblog om jullie wat meer inspiratie te geven voor de leuke challenge van deze maand met het thema "maak een winterse kaart met een vogel".
Voor mijn reminderkaart heb ik deze leuke en vrolijke uil gebruikt van een vel van Marianne Design.


Het mooie borduurpatroon komt uit het Hobbydols boekje 154 van Christien v/d Akker en Sietie Steerenburg, het woordje winter en de randmal onder zijn van Joy en de sneeuwsterren zijn van Marianne Design, op de sneeuwsterren en en het woord winter zitten stickels.
Doen jullie nog gezellig mee aan deze leuke challenge, meedoen kan tot en met 31 januari!
Ik wens jullie nog een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja!

12 opmerkingen:


  1. Wat is het weer een leuke kaart,
    mooie kleuren, en gaaf geborduurd ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig winters kaartje, leuk borduurpatroon en mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten heb je dit jaar al weer laten zien!
    Beterschap en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Danoesja,
    je kaartje is super! Dat uiltje is ook een lief plaatje! Hier vlt het mee met de zieken, maar misschien dat het nog komt. Het mag van mij altijd mijn deur voorbijgaan, maar meestal trekt zo'n virus zich daar niets van aan. Hopelijk ben je heel snel weer helemaal boven Jan.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje.....echt schattig. Lieve kleurtjes en prachtig geborduurd....supers.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dit kaartje Danoesja...zo mooi in die zachte kleurtjes...en prachtig borduurtje.... zoooo fijntjes...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Danoesja. Alles past zo mooi bij elkaar. De kleuren zijn zo mooi zacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve, mooie kaart zeg.
    Een schatje gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze plaatjes blijf ik zo leuk vinden, ze hebben een bepaalde lieve uitstraling vind ik. Mooi met het borduurwerkje erbij Danoesja.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een vindingrijk kaartje Danoesja! Heel mooi om dit plaatje te gebruiken op je borduurkaart! Fijn dat je het ergste hebt gehad van je griep! nog even rustig uit zieken!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja wat een prachtig borduurkaartje met zachte kleurtjes en schitterend plaatje
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen