maandag 3 oktober 2016

CraftAddiction Challenge #10

Goedemorgen lieve mensen, vandaag begint de nieuwe challenge op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog met het thema "Herfst" dit mag een kaart zijn maar ook een andere creatie natuurlijk.
Zelf vind ik herfst kaarten/creaties best lastig omdat ik graag met zachte kleurtjes werk maar het is me toch gelukt om een herfstkaart te maken waar ikzelf heel blij mee ben en de herfst vind ik wel een heel mooi seizoen waar ik enorm van geniet.


Als basis heb ik champagne linnenkarton gebruikt, daarop DP uit het paperstack Autumn Woods van CraftEmotions, ook de uitgeknipte eikeltjes komen daaruit, de supergave mastappels is een stans uit een set van Tonic Studios en deze bestaat uit twee delen waarvan ik de bovenste open laag iets opgebold heb, de herfstblaadjes zijn van Marianne design, langs de randen heb ik weer gestempeld met een clearstamp van Crealies met groene Memento inkt Pear Tart, de blaadjes zijn bewerkt met distress inkt Wild Honey en Vintage Photo, de takjes zijn oudere stansjes van Marianne Design en verder heb ik nog met Creall goud en brons metallicverf een beetje verdunt met water wat spetters aangebracht met een penseel.

Doen jullie gezellig mee aan deze leuke challenge, er is een leuke prijs te winnen en op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog zijn de schitterende herfstcreaties van het hele DT te bewonderen.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction:
Linnenkarton (champagne).
Paperstack Autumn Woods van CraftEmotions.
Mastappels van Tonic Studios.
Craftable CR1336 herfstblaadjes van Marianne Design.
Crealies Clearstamp Bits & Pieces no.3 crackle.
Memento inkt Pear Tart.
Distress inkt Wild Honey en Vintage Photo.
Creatable LR0286 takjes van Marianne Design.
Creall Goud en Brons Metallicverf.
Foamtape 0,5 en 1mm.
Tacky Gleu.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij AnMaCreatief "Herfst"
Ik wens jullie een hele fijne week en geniet van de natuur die zo mooi verandert.
Lieve groetjes, Danoesja.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Danoesja,
    Nou deze kaart is je goed gelukt hoor!
    Vind die krant/ tekst zo'n leuk idee!
    Moet maar eens opzoek naar een oud boek!;)
    Ik wens jou ook een fijne week en veel knutsel plezier!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is meer dan gelukt Danoesja, hij is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danoesja wat een fantastische herfstkaart, ik vind hem zo bijzonder, super gaaf gedaan! Alles past heel mooi bij elkaar!!! Fine dag verder,
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Danoesja ,
    Wat een mooie herfstkaart heel mooi de kleuren heel apart knap werk !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit herfstkaartje Danoesja...leuk dat krantepapier erop en de andere details maken het tot een echte beauty...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is erg mooi geworden zeker ook mede door de kleuren. Ik ben zelf ook niet zo van de herfstkaarten maar vind ze bij een ander altijd wel weer leuk!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie herfstkaart Danoejsa. Ik maakt zelf ook niet zoveel herfstkaarten, geen idee wat er dan mee te doen, tenzij een verjaardagskaart in herfsttinten... maar qua natuur vind ik dit eigenlijk ook wel een zalig seizoen omwille van de kleurenpracht!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja,
    nee, mij ligt dat ook niet zo herfstkaarten maken, ik maak er meestal 1, ik vind de stans van de mastappels prachtig..je kaart heeft een hele mooi herfst sfeer, super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt. Heel rustig, maar stijlvol.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is werkelijk Práchtig met een hoofdletter Danoesja. Héél mooi zoals je de herfst-sfeer weergeeft.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook met zachte kleuren kun je prima een herfstkaartje maken hoor. Jij laat hier zien hoe je dat perfect kan doen.
    Je hebt er een onwijs leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zijn het niet je kleuren, ik vind het een schitterende kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh, deze vond ik wel heel erg leuk!!!
    Mooie kleuren en de dennenappels springen er echt uit, maar zijn toch niet te nadrukkelijk aanwezig.
    Heel knap gedaan vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi deze herfst kaart en dat voor iemenddie zegt dat ze geen herfstkaarten kan maken haha
    Heel erg leuk dat gescheurd boekpapier dat geeft betoog meteen een mooie look!
    Fijne herfst week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi Mixed Media herfstkaart.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig herfstkaartje. Gezellig dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen