vrijdag 19 augustus 2016

For You

Goedemorgen lieve mensen, het is nog erg stil op mijn blog want er komt niet zoveel uit mijn handen omdat ik gewoonweg moe ben, maar de zin om te freubelen begint langzaam weer terug te komen gelukkig!
Op het CraftAddiction Designteam Challengeblog loopt natuurlijk nog steeds de leuke challenge "Zomer/Vakantie" maar we laten jullie ook andere creaties zien tussendoor en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.
Het is een mixed-media kaartje geworden en ik moet zeggen dat ik het toch wel heel leuk vind om dit soort kaartjes te maken dus er volgen er vast nog veel meer.


De gebruikte materialen uit de Webshop van CraftAddiction zijn:
Linnenkarton wit
CraftEmotions Paperstack Poppie-fields
Dutch Doobadoo Structuurpasta wit
Dutch Doobadoo mask-stencil Bricks
3D Balls Large
Creall Gel Medium
Crealies Creative shapes no. 11 takjes
Parelketting
De ovalen mal van Marianne Design is al wat ouder maar die is vast nog wel te bestellen door CraftAddiction bij de groothandel.
Verder heb ik nog een touwtje en wat bloemen gebruikt en de balletjes gekleurd met de twinkeling H2o, daar heb ik ook de spetters mee gemaakt. De balletjes zijn vast gelijmd met de gel medium.

Alvast een heel fijn weekend allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja.

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi chique kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Danoesja!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje ziet er prachtig uit Danoesja! heel mooi is je structuur pasta muur en je cyclaam kleurige spetters en balletjes, geeft een heel mooi effect! Alles past weer zo mooi bij elkaar, een toppertje!!!
    Fijn weekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met mooie details. Leuk vind ik die spetters en je bloemenrandje is ook erg mooi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Danoesja wat een beauty deze mixed media kaart. Zo leuk die kleine balletjes in die ovale stans en je hebt ook een mooie achtergrond gemaakt..mooi, mooi, mooi :)
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Danoesja ! Rust eerst maar goed uit ! De rest komt vanzelf wel weer !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    wat een prachtige kaart! Heel mooi! Zo romantisch is het! Ik hoop dat de moeheid snel voorbij is en dat er meer van dit soort moois uit je handen komt.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Danoesja. Ik hoop dat je weer opknapt. lastig die moeheid, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en romantisch kaartje Danoesja....en doe het maar lekker rustig aan ....niets forceren ...dat werk ook niet....die inspiratie komt weer wel als de dagen wat korter worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Danoesja, mooie kleuren , mallen en embossingfolder!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen