woensdag 3 februari 2016

Scr@p-Cards Challenge #82 en CraftAddiction Challenge #2

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik jullie 2 kaarten laten zien omdat er bij het Scr@p-Cards Challenblog en bij het CraftAddiction Challengeblog een nieuwe challenge start.

Bij het Scr@p-Cards Challengeblog is het thema "Alles mag met een strik erop" en dat is niet zo moeilijk toch aangezien wij vaak een strik op onze creaties gebruiken, bij mij is het wel een ministrikje geworden hihihi......


Ik heb een verjaardagskaart gemaakt met allemaal mallen van Noor Design, het leuke lepeltje met gebaksvorkje heb ik met kerst van onze kids gekregen, het mooie plaatje is van Syta van Gelderen.
De mallen en randjes zijn bewerkt met distress-ink milled lavender, verder heb ik kant en een gekochte bloem en roosje erop gebruikt.
Ik ben zelf dol op thee en degene die deze kaart binnenkort gaat ontvangen ook dus die zal er wel blij mee zijn......en weet je wat een hele lekkere thee is, dat is de slow tea van pickwick in de smaak camomille/anise/blood orange & peppermint, deze is niet in de supermarkt te koop maar wel bij de makro en wel een beetje duur maar soms mag je jezelf wel verwennen met iets lekkers toch........
Op het Scr@p-Cards Challengeblog zijn de prachtige inspiratiekaarten van het team te bewonderen.
Doen jullie weer gezellig mee aan deze leuke challenge?

            Er is een hele mooie prijs beschikbaar gesteld door De Hobbykaart.



Ook bij het het CraftAddiction Challengeblog begint vandaag een nieuwe challenge met het thema "Gebruik minimaal 1 hart op je creatie" dat moet toch wel lukken in de maand van de liefde......enne mijn kaart is met heel veel liefde gemaakt vandaar de vele hartjes hihihi.......
De rondjes zijn gemaakt met structuurpasta die ik daarna omringd heb met een fineliner en de microbeads zitten in de kern van de bloemen, de bloemen zijn zelfgemaakt met een pons en be-inkt met distress-ink, als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel


Op het CraftAddiction Challengeblog zijn de prachtige inspiratie creaties van het team te bewonderen.
Wij kijken uit naar jullie inzendingen voor deze tweede challenge en hopelijk doen er weer zoveel creatievelingen mee want het is wel heel gaaf dat er zoveel mensen hebben meegedaan aan de eerste challenge.
Ook bij deze challenge is er weer een leuke prijs te winnen dus doe gezellig mee!

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction;
Design papier Studio Light - La Provence
Craft Emotions linnenkarton wit
Crealies - Creative Shapes no. 11 takken
Dutch Doobadoo - Dutch Gesso - wit
Dutch Doobadoo - Dutch Structuurpasta
Mini Pearls/Microbeads - AB Paars
Marianne Design - Craftable CR1322 Harten
Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art stencil Faded Dots

Nog een hele fijne dag allemaal, lieve groetjes Danoesja.




24 opmerkingen:

  1. 2 Hele prachtige kaarten Danoesja, prachtig gedaan met mooie plaatjes stansjes kleuren en materialen. Toppie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel genieten bij jou vandaag DANOESJA (vandaag vergis ik me dus niet *lol*!!). Wat ben je druk met al je DT-jobs maar deze 2 zijn ook weer super mooi en passen qua kleurstelling ook nog eens leuk bij elkaar. Het is zoals je al op mijn blog schreef: ook wij vinden elkaar al 35 jaar en (bijna) elke dag lief en daar heb ik Valentijn niet voor nodig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt het er maar druk mee gehad...twee Challenges op één dag!!! Maar wij genieten wel dubbel bij jou, haha
    Je bovenste kaart al bewonderd en is echt heel mooi!!!!
    Je kaart met hart(jes) is ook super! Het zijn weer 2 sfeervolle voorbeeld kaarten geworden Danoesja!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt de eerste met de thee vind ik supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je weer je best gedan!!! De tweede kaart is heel mooi maar de eerste super!!! Heel erg leuk gedaan!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja,
    2 prachtige kaarten heb je gemaakt, weer zó mooi alles bij elkaar gezocht en afgewerkt, van de 1ste ben ik helemaal weg,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaarten. Prachtige combinatie van kleuren en materialen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaarten Danoesja!!! Leuk al de verschillende materialen die je hebt gebruikt. En wat een mooie stans van de theekopjes is dat. De smaak die jij beschrijft ken ik inderdaad niet. Lijkt mij wel lekker.
    Liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele mooie kaarten,Danoesja.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi mini-strik of niet het is een strik ;) Super mooie kaart Danoesja! Heel leuk gedaan met alle theekopjes en wat een lieve kleuren :) De tweede kaart is heel leuk! Heel mooi gedaan met het structuurpasta en mooie kleuren :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ben even niet op blog geweest en zie hier alweer twee kaarten van jou.De vorige mooi geborduurd.En deze twee zijn schitterend.Mooi hoe je de bolletjes zelf op de achtergrond hebt gemaakt.En de hartjes kaart kan je wel zien aan de vele hartjes dat die echt met liefde is gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten!!
    De eerste heeft mijn voorkeur, maar de tweede vind ik wel gemaakt met hele mooie kleuren!
    En die thee.....ik hou hem in gedachten, ik ben een echte theeleut!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTERENDE zijn deze 2 voorbeeldkaartjes Danoesja...
    Heel leuk voor iemand die van thee houdt...Ook ik ben een echte theeleut
    Maar ook je 2e kaartje is heel mooi prachtige in die blauwe en lila kleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige voorbeeldkaartjes voor deze 2 challenges. Al ben ik geen echte theemadam, toch vind ik het een schitterende kaart met al deze toffe malletjes!
    Voor je 2de kaart heb je een prachtige achtergrond gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeldkaarten Danoesja, je hebt het maar druk met al je design werk,de kaarten spreken me zeer aan , de kleuren hè, o daar ben ik gek op, je hebt ze weer prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ene mooie kaarten van de laatste dagen. Deze laatste van vandaag vind ik zo gaaf! Zo mooie die kleuren hoe het bij elkaar past en de bloem die zo opvalt. Super. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Danoesja!
    Wat een bjoeties van kaarten heb je gemaakt! Ik vind die met het mini strikje erg leuk! En natuurlijk moet je jezelf eens verwennen met wat speciaals! Je hartenkaart vind ik ook super! Prachtig van kleur!
    Ik hoop met allebei de challenges mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja,
    Het zijn twee prachtige kaarten geworden !
    De structuurpasta is wel gaaf op je kaart en hele mooie kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten Danoesja. Vooral de bovenste. Leuke details. Alles past perfect. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Danoesja,
    Beiden zijn weer prachtige kaarten .
    Ik heb nu een paar daagjes vrij dus misschien ga ik wel meedoen met de challenges.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende creaties geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beide kaarten zijn prachtig !
    Mooie stans heb je gekregen van je kinderen lepel en vork altijd goed te gebruiken!
    De tweede is een beetje mixed media ook super mooi!
    Ik ga zeker mee doen!
    Fijn carnavalsweekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen