woensdag 16 september 2015

Een zoet kerstkaartje

Hallo lieve mensen, het is steeds weer genieten om jullie leuke en lieve reacties te lezen, heel erg bedankt allemaal.
Vandaag heb ik iets zoets voor jullie.....lekker veel roze op een kerstkaartje.


De basis is gemaakt met een modern patchwork mal no.1 van Crealies, het DP is sweet vintage christmas van CraftEmotions, de mooie kerstboompjesijssterrenstriktekst en het linnenkarton zijn eveneens van CraftEmotions, het glitterpapier en alles wat ik heb verder heb gebruikt is te verkrijgen bij CraftAddiction.
Houden jullie van zoete kerstkaartjes? Is weer eens wat anders dan de traditionele kleurtjes toch, alhoewel ik die ook heel mooi vind.......ik ga nog even verder met freubelen hoor dames.
Een hele fijne dag nog, lieve groetjes Danoesja.


17 opmerkingen:

  1. Zo zoet zou ik het waarschijnlijk zelf niet maken, maar het is wel erg mooi! Moest dit kaartje bij mijn nichtjes in de bus vallen zouden die dit zeker reuze vinden! Mooie plaatjes, toffe strik, ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lief kaartje....heerlijk die zoete kleurtjes Danoesja.
    Leuke mal is dit vancrealies, en wat een lief papier heb je gebruikt TOPPIE!!!!!
    Liwfs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kerstkaartje Danoesja...mooi hoor in die zachte kleurtjes...geweldig leuk modelletje en daarop die fijne accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met recht een zoet kerstkaartje Danoesja! Heel lief en een leuk model :) Ik vind beide leuk zowel traditionele kerstkleuren als niet-traditionele. Zo ziet de rij ontvangen kerstkaarten er ook leuker uit denk ik ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien niet de kerst kleurtjes waar je gelijk aan denk bij kerst, maar ik vind het een verrassend leuke combi! Het kaartmodelletje met patchwork is gaaf!!
    De woord standjes passen er leuk bij.
    Fijne dag nog, liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de smaak alweer goed te pakken Danoesja en ik vind je patchwork prachtig eruit zien! Mooi papier blokje ook van Craft emotions hè! Bij mij springt het bijna uit de verpakking, haha Volgende week ziet er veel belovend voor me uit, dus dan ook lekker aan de freubel! Ik vind je "roze" kerst kaartje juist enig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en apart kaartje . en net je zelf zegt weer eens wat anders .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Danoesja,
    de mal van Crealies is erg leuk, wat heb je mooi papier gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje ,inderdaad lekker zoet hou wel van die kleuren en is inderdaad weer is wat anders .
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad zoet, maar wel heel mooi gedaan, prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja,
    wat een gaaf kerstkaartje. Leuk dat je bij de tekst zo'n zoet kaartje hebt gemaakt. Past dan perfect. En jij bent dus ook klant bij Nicole..

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepje van een kerstkaart Danoesja. Ik vind dat dp zó leuk..het doet me echt aan die kerstballen van vroeger denken ...en aan Disney...candycanes, suikerspinnen, mmmm.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou wel van een roze kerstkaart Danoesja, leuk model, gave mallen heb je gebruikt, ik vind je kaart suikerzoet.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Danoesja this is so beautiful what an amazing design and such lovely colours and images a superb make.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Danoesja.
    Ik hou ook van deze kleurtjes.
    Ik heb mijn vorige reactie verwijderd omdat er nogal wat fouten in de tekst stonden.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk model en lekker zo in het roze.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen