donderdag 15 januari 2015

Week 3 bij 52 weeks to christmas

Hallo lieve allemaal, bedankt voor de lieve reacties op mijn reminder borduurkaartje. Wat een weertje zeg het waait hier zo hard en het is erg somber maar binnen maken we het gewoon zelf gezellig met een lekker kopje appeltaart thee.......dat is beter voor de lijn hihihi, genieten hoor!!!
Vandaag is het weer tijd voor de kerstkaartjes bij 52 weeks to christmas en omdat ik er ééntje achterloop heb ik er nu twee gemaakt zodat ik nu in week 3 ook 3 kerstkaartjes heb.


De poezenplaatjes zijn van Syta van Gelderen, ik vind ze erg mooi dus daar heb ik twee kerstkaartjes mee gemaakt. De gebruikte mallen zijn van Marianne Design en Magnolia, randpons van Martha Stewart, verder nog zilver parelkoord langs de randjes geplakt en alles be-inkt met walnut stain en dusty concord.


Pas op dat je niet weg waait, nog een hele fijne dag vandaag.
Lieve groetjes, Danoesja.

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeervolle kaarten! Ik zie hetzelfde materiaal en toch zijn ze heel verschillend!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja wat 2prachtige kaarten. De plaatjes zijn prachtig en wat heb je de kaarten leuk gemaakt met dit papier in deze mooie kleuren. Mooi afgewerkt. Jij hebt er weer 2 kerstkaarten bij! Ik moet de mijne nog fotograferen, mar het is hier nog zo donker. Ik moet eerst nog maar even wat hh klusjes doen. Je borduurkaart van gisteren vind ik ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende inhaalrace Danoesja en je remindertje hier onder vind ik ook een plaaatje!! Lekker freubelweer dus goed voor de voorrad!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stormt inderdaad behoorlijk Danoesja en het begint nu ook te regenen. Echt weer om binnen te zitten dus :-).
    Wat een prachtige kerstkaarten. Inderdaad zijn die plaatjes van Syta prachtig, ik heb er ook ingeslagen op de beurs, die kan je gewoon niet laten liggen hihi

    groetjes en een fijne dag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat deze 2 MOOIE kaartjes niet wegwaaien Danoesja!!! Heel MOOI gemaakt en LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    Nou zeker een vies weer echt niet leuk meer .
    Maar je kaarten zijn weer erg mooi .
    Prachtige plaatjes erop .
    leuk gedaan weer .
    Fijne dag '
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is hier ook verschrikkelijk slecht weer en ik ben er ook helemaal klaar mee nu ik wil ook zo graag weer eens het zonnetje zien.
    Je kaart is wel prachtig winters mooi met de poezen plaatjes erop.
    Moet vanmiidaag nog door de wind en regen brr niks aan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaarten Danoesja, gelukkig heb ik weer internet, zal wel door de storm komen.
    Ik moest echt hard trappen toen ik naar therapie ging en was natuurlijk weer kletsnat.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja,
    als je dan toch bezig bent kun je er net zo goed 2 maken, schattige poezenplaatjes, mooie plaatjes heeft Syta, geniet van je kopje thee..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He Danoesja, lekker appeltaart dacht ik...maar appeltaartthee was het..ook lekker..hihi. Gave kerstkaarten, ik ben geen echt poezenmens maar als plaatje vind ik ze heel mooi op deze lieve kerstkaarten. Leuk dat je ze zo gespiegeld hebt, slim idee... Jij ook niet wegwaaien hee..;p
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaarten prachtig.Mooie plaatjes van de poezen en mooi afgewerkt met de randen en stansen. Gezellig dat je meedoet met de challenge van 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige sfeervolle kerstkaarten Danoesja en als kattenliefhebber vind ik de plaatjes geweldig :)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Just love the beautiful photos and the totally matching colours, lovely cards :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohhh Danoesja,
    wat zijn ze mooi je kaartjes ben er helemaal weg van
    prachtig !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik houd helemaal niet van poezen maar ik vind je kaarten prachtig!!
    Mooie kleuren en leuke stansen heb je gebruikt! Hier waaiden we ook bijna uit onze jassen, Yorga wilde buiten spelen maar was na 20 min alweer binnen :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel lief kaartje Danoesja, een heel lief poezenplaatje..... en de zo mooi bijpassende accentjes maken het kaartje helemaal af...

    groetejs
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten Danoesja. Lieve plaatjes zijn het.En ja ja hier waait het ook behoorlijk hard echt geen winter. Maaaar wel freubel weer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is heel mooi en het weer is somber omdat wij heerlijk kunnen knutselen .hi hi hi
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 2 prachtige kaarten Danoejsa, mooi van kleur ook allebei. Lief poezenplaatjes ook. ( as dinsdag heb ik ook een poezenkaart met het bovenste plaatje op mijn blog;))
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had vandaag nog thee met het laatste stukje appeltaart Danoesja, hihi. Dankjewel voor je felicitaties op mijn blog! En wat zijn je kaartjes mooi geworden! Ja wat een wind iedere keer hè! We kunnen goed uitwaaien en een nat pak halen! Van mij mag de winter beginnen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Danoesja het zijn weer 2 pareltjes van kaartjes ... echt schattig met die poezenplaatjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten. Met hele mooie kleuren en details. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Slim om er twee tegelijk te maken! De plaatjes van Syta zijn bijna allemaal zo mooi! Ik zag haar op een beurs met alle knipvellen.. Je kijkt echt je ogen uit.
    Je kaartjes zijn heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf gedaan Danoesja! Dat ook zo'n roze kaart zo'n mooie winterse uitstraling kan hebben: prachtig hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettend mooi kaartje Danoesja. De kleuren zijn zo mooi bij elkaar. Meestal kan iedereen mooi combineren en dan is het gewoon genieten dat bloggen. Maar dinsdag had ik er zo'n moeite mee. Dat kaartje van donderdag ging als een speer. En mijn laatste 2 verj. kaartjes ook. Maar die komen nog wel een keer. Ga gewoon door met maken en komt er weer zo'n dip ! geen vla dip hoor ---- hihihi maar dan heb ik voorraad. Ben nu alvast aan de kerstkaart voor donderdag bezig. Gaat zo lekker. Net als bij jou, Trijntje e.a. gr. leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I'm a cat lover and I think these winter cards with cats are just adorable! Nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaartjes Danoesja met mooie kleuren en lieve plaatjes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige creaties maak je..ga je volgen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen