donderdag 14 augustus 2014

Hoera Corrie is jarig

Hallo lieve mensen, vandaag is Corrie van ons Borduurkaartenblog jarig en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt, van harte gefeliciteerd Corrie, ik wens je een superfijne verjaardag.
De basis is een Dutch Doobadoo mal en daarop heb ik een mooi borduurpatroon van Sjaak van Went gebruikt uit het boekje steengoed borduren van hobbydols nr 95. De grote roos is zelfgemaakt, superblij ben ik met de nieuwe postzegel malletjes en stempeltjes want ze zijn zo mooi klein dat je ze altijd wel kan gebruiken.


Ik ben er wel bijna anderhalve week mee bezig geweest omdat ik een beetje in de lappenmand zit, ik kan niet heel lang iets doen omdat ik best wat last heb van mijn rechterarm/been en nek en loop dus weer naar de fysio, mijn rechterarm is ook wat dikker. Andere dingen thuis gaan dan even voor. Het reageren op de blogs lukt dus niet altijd maar ik kijk wel rond op de blogs om jullie mooie creatie's te bewonderen.
Vandaag staan ook de prachtige reminderkaartjes op ons Borduurkaartenblog, jullie kunnen nog de hele maand meedoen.
Allemaal alvast een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Danoesja.

25 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart met mooi borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corrie gaat superblij zijn met deze kaart Danoesja. Haar lievelingskleur en ook zo mooi geborduurd en dan wetende dat het je zo'n moeite heeft gekost..dat zal ze dubbel en dwars waarderen, zeker weten. Beterschap meis, liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Danoesja,
    wat een super mooi kaartje
    prachtig !!
    corrie daar daar heel blij mee zijn
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart!
    Prachtig met al die bloemen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja,
    Je kaartje voor Corrie is prachtig, mooi geborduurd en leuke blikvanger in het midden, die postzegelstansjes en de teksten heb ik ook aangeschaft, ze zijn super..wat vervelend dat je weer klachten hebt..ik lees ook van je arm en wat dikker..heb ik ook..kan je fysio-therapeut misschien een echo maken?? beterschap en sterkte, liefs Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of ik blij ben met deze prachtige kaart, hij staat hier te pronken,in het echt is hij nog mooier, ik hoop dat je snel van je pijn verlost bent Danoesja, ik vind het héél naar voor je. Daarom ben ik zo blij met deze beauty, omdat ik nu weet hoeveel moeite het je heeft gekost.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja, wat een schitterende kaart! Ik heb hem in het echt gezien en hij is echt geweldig mooi! Vervelend dat je zoveel pijn hebt. Knap dat je toch zo'n mooie kaart heb geborduurd. Je bent echt een kanjer! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liever op je gemak een mooie kaart naar een blogdin sturen, dan met je pijnlijke arm achter de PC. Doe maar rustig aan hoor en Corrie voelt zich vast heel erg verwend door je met zo'n mooie borduurkaart!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello! This beautiful embroidery Your math. Wonderful card. Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi danoesja
    wat een pracht van een kaart voor de jarige corrie,hier zal ze zeker van genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend dat je zo in de lappenmand zit!! Ik hoop dat je snel weer wat beter zal voelen en dat de fysio een beetje aanslaat.
    Het regenachtige weer van vandaag zal het zeker geen goed doen.
    Je kaartje is werkelijk prachtig, en ik weet zeker dat Corrie al je prachtige borduurwerk zeker zal waarderen.
    De kleine postzegel is idd erg leuk! En handig op kaartjes.
    Fijne dag, liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Danoesja,
    is het opeens gekomen va je arm en je been? En dat je arm dikker is, komt doordat er vocht in zit? Ik hoop dat je snel verbetering voelt door de fysio. Je kaart is wel prachtig geworden en ik denk dat ik er sowieso anderhalve week over zou doen, met dat borduurwerk! Superknap!
    Sterkte en beterschap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Danoesje, Wat naar zeg dat je zoveel last heb van je arm been nek enzo... Ik heb het een tijdje terug ook gehad met nek en schouder klachten. Net of ik geen gevoel in de vingers had en in de onderarm. Ik hoop dat het bij jou snel weer beter gaat, sterkte meid! Je kaartje is ondanks alles wel super mooi geworden, daar zal Corrie vast heeel erg blij mee zijn!!!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een héle mooie kaart Danoesja ...met super mooi borduurwerk erop....
    Hopelijk gaat het snel beter met je arm en been...heel vervelend is dat Strekte ermee....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi geborduurd met mooie kleuren .
    Sterkte met je rechter kant waar bijna alles zeer doet en succes bij de fysio.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige kaart voor Corrie gemaakt. Die postzegelmallen met stempels zijn zeker leuk en overal bij te gebruiken.
    Beterschap hoor, hoop dat het snel weer goed komt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Danoesja. En beterschap!
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja. Wat een schitterende kaart heb je voor Corrie gemaakt. Heel mooi patroon en weer mooie zachte kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Danoesja,vervelend dat je weer zoveel pijn hebt.Hopelijk helpt de therapie.Veel beterschap hoop dat het snel weer beter gaat.oor Corrie heb je een schitterende kaart gemaakt..groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart heb je voor Corrie gemaakt. Heel mooi geborduurd. Daar zal ze super blij mee zijn.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een schitterende kaart weer zeg heel mooi en wat heb je dat roosje knap en mooi gemaakt zeg, dat blijf ik moeilijk vinden heb al zzoooooo veel mallen ervoor gekocht en niets wil eigenlijk echt mooi worden en wat strikje om erboven super gaafff is dat met dat flos touw gedaan

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo danoesja, oke ja die mal en fimpje heb ik ook gezien maar helaas kan ik hem niet zo krijgen....en dat garen wat je hebt gekregen weet jij toevallig ook of kan je daar achter komen of dat speciaal garen is en waar ze dat koopt

    bedankt voor je reactie op mijn kaart
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met mooi borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen