dinsdag 3 december 2013

Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve mensen. Vandaag mag ik het dan eindelijk vertellen dat ik uitgekozen ben als DT lid door Corrie en Cindy voor Ons Borduurkaartenblog, superblij ben ik dus want ik blijf het erg leuk vinden om op kaarten te borduren, enne GerJanne je had gelijk hoor......je voelde het dus goed aan je water Whahaaaa, en wat had jij een aparte droom LOL, je krijgt de groetjes terug van Kees hoor. Zijn jullie nieuwsgierig naar mijn DT collega's, het zijn allemaal gezellige lieve dames die erg mooie borduurkaarten maken, ga dus snel hier een kijkje nemen en misschien vinden jullie het leuk om met onze nieuwe challenge  "borduren met kraaltjes" mee te doen, er is een hele mooie prijs te winnen.

Gisteravond zat ik er helemaal klaar voor om lekker te bloggen maar dat werd niet veel want het laden duurde zo lang en soms liep het vast.......ik balen dus, vandaar dat ik maar bij een paar dames langs kon komen.......dan maar wat zitten freubelen..........gelukkig vervelen wij ons nooit toch hihihi.
Tot snel weer.
Lieve groetjes, Danoesja.

27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Danoesja met het DT schap.Veel plezier ermee en kijk uit naar je kaarten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je nieuwe job!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Danoesje, heel veel design plezier toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Danoesja met het DT schap leuk hoor ik kijk al uit naar je geborduurde kaartjes.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee wat je voor "onderonsje" met GerJanne hebt gehad maar als ze al voorspelde dat je bij het DT zou komen dan zat ze heelmaal goed dus! Dikke proficiat Danoesja, je bent daar echt op je plek!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat krijg je een leuke reacties Danoesja, wij vinden het ook super dat je bij ons in het team wilde komen, je volgers gaan het beleven, die Gerjanne, ik had het al gelezen natuurlijk, je zou haast zeggen ze kent ons, maar niets is minder waar.
    Ik hoop dat je veel plezier bij ons cluppie hebt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd hoor dat je in het team zit, heel erg leuk !
    Gezellige nieuwe week ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke gefeliciteerd en zo kunnen wij mooi genieten van je mooie borduur!!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je zeg! Gefeliciteerd en heel veel plezier in het DT. We zien hier vast wel alle mooie dingen die je maakt voor het blog voorbij komen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja,
    van harte gefeliciteerd, je bent een aanwinst voor het team, je maakt zulke prachtige borduurkaarten super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja, superleuk dat je ja hebt gezegd. Je maakt supergave dingen! Welkom in ons team. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Danoesja.Veel succes met je DT plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha Danoesja,
    van harte gefeliciteerd met je DT schap. Dat gaat helemaal goed komen. En zeker ken ik Corrie en Cindy niet persoonlijk alleen via het blog. Maar soms weet je/voel je iets gewoon. Kan ik niet uitleggen.
    En bij Corrie en Cindy ben je in goede handen. Die pakken het professioneel aan, net als Plony van WLVC.
    Hee veel pleier!
    Enne, ja die gekke droom. Moest er zelf ook om lachen hoor! Maar ik heb wel eens voorspellende dromen, dus wie weet komen we elkaar echt nog eens tegen...;-))
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dat je bent gekozen in het team van Cindy en Corrie,
    ik heb even rondgeneusd op je blog je maakt hele mooie kaarten, ben gelijk volger geworden .

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je gekozen bent voor het DT, veel plezier en suc6.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Danoesja, wat superleuk voor je, echt top. En ja blogger werkt de laatste tijd niet echt mee, of ik kan weer eens niet in mijn leeslijst ook niet naar tig keer F5 ingedrukt te hebben of ik blijf hangen, dat haalt het plezier wel een beetje weg helaas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van ♡-e gefeliciteerd meis, je zal ons vast verrassen met mooi geborduurde kaarten...xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja , gefeliciteerd met je nieuwe DT-baan ! Wat leuk , een borduurblog. Maar daar zul je mij niet zien ; borduren daar heb ik absoluut geen geduld voor. Maar vind het er wel altijd mooi uitzien ! SUCCES ! XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat Danoesje, gaaf om zo gekozen te worden!
    Ik had ook dat probleem met laden en ben dus ook bij sommige blogs die niet goed laden een tijdje niet meer langs geweest of wel even gekeken en vergeten een reaktie te geven.
    Ik heb je vorige bestie kaartje nu ook maar even bekeken, super hoor!
    Succes met je dt schap en en fijne sinterklaas!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, ik vind het hartstikke leuk voor je dat je bent gekozen als DT lid van het nieuwe borduurblog, heel veel succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd lieve Noeske ! Dat je maar heel veel mooie kaarten mag maken . Kunnen wij allemaal daar van genieten ! Liefs Tonny xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je DTschap. Kunnen we nog meer van je moois genieten.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel slim van Corrie en Cindy, want je kunt prachtig borduren op je kaarten. Dus welverdiend en van harte proficiat! Superleuk voor je!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Danoesja, wat leuk dat je het bent geworden! Dan kan iedereen van jouw prachtige borduurkunsten gaan genieten strakjes, helemaal top!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd Danoesha met je DT team en succes daar.
    zal best gaan lukken want je maakt prachtige kaarten.
    ook je vorige kaart is een schatje.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Danoesja,
    Wilde even laten weten dat het kerstkaartje vandaag op de bus is gegaan.Was hier een beetje een drukte en waren de kaartjes er een beetje bij in geschoten.Maar hij is onderweg.groetjes Margo.Sorry dat ik het zo even doe maar kan je mail adres even niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen