dinsdag 10 september 2013

Kaartje voor een dertigjarige

Hallo allemaal, ik denk dat de zomer nu wel voorbij is.........ik baal zo van die regen, maar ja wie niet.
Gisteren was Wendy jarig, zij is de dochter van één van mijn beste vriendinnen.....ze is 30 geworden, wat is dat voor ons alweer lang geleden LOL. Ik had voor haar wat kleine cadeautjes en een mooi kaartje gemaakt. Ik was weer eens te laat om er een foto van te maken maar alles zat ingepakt in doorzichtig folie zodat je het toch een beetje kan zien. Bij Gabrielle zag ik een hele mooie kaart met een korset van chipboard erop, ik heb geprobeerd om dit na te tekenen en er een malletje van gemaakt. Bewerkt met inkt, een satijn lintje erdoor geregen, wat pareltjes en roosjes erop en aan de bovenkant en onderkant een randje kant eraan. Heel veel meer heeft de kaart niet nodig vond ik.


Ik doe mee aan post voor kanjers en stuur dus regelmatig een kaartje naar kinderen maar vandaag werd ik verrast met twee kaartjes terug, echt zo lief.......hartverwarmend. Maar dat was niet alles want ook van Ans kreeg ik een beeldschone kaart......ik loop al de hele dag met een glimlach rond :-)) Super bedankt allemaal.
Tot snel weer.
Lieve groetjes, Danoesja.

27 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Danoesja, hij is prachtig en ben inderdaad ook bang dat de zomer nu echt over is, brrrr het is gewoon koud in huis. Wat lief dat je 2 kaartjes terug kreeg en dan ook nog een van Ans, jouw dag kan niet meer stuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is heel apart en echt leuk gedaan, weer eens wat
    anders, heel gaaf !
    Wat leuk dat je daar kaartjes voor maakt voor de kinders,
    en nog leuker dat je er ook terug kreeg ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an awesome gift idea hon!! It came out so lovely and feminine....amazing that you hand drew the card as well! You are so talented! Your friend is going to love this! xo xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Danoes, daar zal Wendy vast heel erg blij mee zijn geweest! Erg leuk hoe je soms ideetjes van andere mensen op kan doen he? Ik vind die regen eigenlijk wel eventjes fijn, lekker even in mijn nieuwe hobbykamer terwijl de regen op het dag spettert :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zal Wendy wel superblij mee zijn geweest. Geweldig mooi gemaakt!! En je weet het hè?1 Wie goed doet, goed ontmoet!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, mooi met het korset!! Wat lief dat je 2 kaartjes terug kreeg! En ja denk het ook dat de zomer over is, misschien dat we nog wat mooie najaar dagen krijgen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    Wat heb je een beeldschone kaart gemaakt voor de jarige, mooi dat lijfje..ziet er super uit..Heel lief dat je kaarten terug kreeg en mijn kaart voor jou, ik vond dit echt iets voor jou..en ik ben ook weer blij dat je hem leuk vond..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, en dat je het zelf hebt getekend. Goed opletten dan kan een heleboel. En die regen? Na die plensbui vanavond hoop ik dat het nog weer beter wordt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Danoesja,
    Wat een gaaf idee en geweldig dat je mee doet aan Kanjers en dat je ook nog lieve post terug kreeg
    Ik hoop dat we nog mooie dagen terugkrijgen ook al hebben we niet te klagen dit regenweer is niet fijn voor mijn gemoedstoestand hahaaha
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Danoesja, met je mooie naam, wat is dit gaaf gemaakt, super met dat corset, kom er maar op, ja meis de post voor kanjers daar doe ik ook al een héle poos aan mee, zo leuk om zieke kinderen te verwennen met een eigen gemaakte kaart, soms lees je trieste berichten, maar zo is het leven.Ik hoop hier nog lang mee door te mogen gaan, na vanavond gekeken te hebben naar uitstel van Executie, ben ik weer in een put gevallen, zou ik het ook verliezen???
    Kaarten maken en mijn blogdinnetjes, daar doe ik het voor. En oma worden van een kleindochter eind november, joepie, dat is wat ik wil, twee dagen oppas oma zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een leuk apart kaartje gemaakt super hoor
    en ja kaartjes voor kanjers doe ik ook al heel lang

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi en romantisch kaartje Danoesja, en zo mooi verpakt ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauww wat een super mooi kaartje
    heel erg mooi gedaan
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk is dat om ook eens een kaartje op de mat te krijgen als je het helemaal niet verwacht! Daar wordt je blij van! Net zoals deze jarige die vast blij is met jouw prachtige kaart Danoesja. Het ziet er bijzonder mooi uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat ze jou ook zo verrast hebben met kaartjes!
    Erg mooi deze corset kaart, Gabriella is wel top met haar ideetjes en inspiratie!
    In januari heb ik ook zo'n corsetje over getekend van en andere kaart voor mijn vriendin, erg leuk om te doen en er dan je eigen draai aan te geven.
    Goed te zien hoor door de verpakking heen haha.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is súper Danoesja en je weet wat ik vind; jij verdiend het om verwend te worden want dat doe je zelf ook zo graag...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart.Leuk idee zo'n korsetje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart! Prachtig gemaakt en heel leuk gedaan met het korset. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een apart kaartje! Bah niks an de herfst, binnen maar gezellig maken,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Danoesja , ook al zit het al ingepakt .... ik kan toch nog zien dat het een prachtige kaart is !! Leuk dat corset .... en mooi gecombineerd met het papier en die bloemen. Dat zal Wendy zekers mooi vinden ! Fijne dag ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww wat weer een beauty, geweldig van kleur en dat corset, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Danoesja! Leuk met dat korset erop en wat is het papier mooi. Deze Wendy vindt het ook schitterend!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha Danoesja,
    wat heb je dit leuk bedacht en mooi uitgewerkt! Het ziet er gaaf uit. Romantisch ook, trouwens.
    Vandaag in Zwolle de meeste tijd van de middag gewoon heerlijk in de zon! Wat een verschil kan dat zijn.
    Leuk dat je verwend werd met post. Verrassingen zijn altijd zo leuk.
    Geniet er maar van.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende kaart Danoesja:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou jij ben niet de enige die er van baalt dat de zomer voorbij is hoor, van mij had het tot 5 december door mogen gaan met het mooie weer, de ene week zit je op't strand de volgende week twijfel je of je de verwarming aan zal zetten, maar nu even over je kaart ik vind hem super leuk dat corset prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen