vrijdag 17 mei 2013

Veertig keer hetzelfde

Halloke's allemaal, hier ben ik weer eens met een nieuwe blogpost. Mijn hoofd zit een beetje erg vol en ik ben enorm vergeetachtig de laatste tijd, maar de uitnodigingen zijn allemaal gemaakt en de deur uit dus nu kan ik ze jullie ook laten zien. De randjes zijn ge-embost en licht opgeschuurd, het hart is van Nellie Snellen en de label is van Magnolia, de hartjes zijn ingekleurd met derwent potloden.


Wij hebben gekozen om een plaatje van Liefde is te gebruiken op onze kaartjes, Kees scheurde die vroeger altijd voor mij uit de Telegraaf, ja hij is best wel romantisch :-). Het moest een roze kaartje worden, in mijn trouwjurk zaten n.m.l. hele lichtroze bloemen onderaan, Kees ging daarna met mijn moeder een trouwpak kopen en die gaf hem er een roze sherp, strik en pochet bij, waarop hij reageerde "ik ga geen roze dragen"............mijn moeder was heel overtuigend en dus had hij roze aan op onze trouwdag.


Het gedichtje heeft Kees op internet gevonden.......het is zooooo mooi en past heel goed bij de tekst voorop de kaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en dan ga ik nu weer eens een rondje genieten van jullie creaties.
Een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja.

36 opmerkingen:

  1. Lieve Danoesja,
    Wat een schitterende kaarten en wat een lieve tekst!
    Ik vind het zo toppie, dat jullie dit mogen beleven in zoveel geluk!
    Mail je me nog een keer je adres door?
    Dan stuur ik jullie een kaart!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele prachtige kaart, de voorkant van de kaart en het gedicht zo super mooi en romantisch.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt ook een prachtige tekst heeft Kees gevonden.
    Ik knipte dat ook altijd uit en heb ze ook bewaard, maar zou niet weten war ze nu liggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik vind dit ook een super mooi kaartje
    het gedicht heb ik gecopieerd
    vind het zo mooi
    heel fijn dat jullie dit beleven mogen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtige kaart. Een ontzettend leuk idee en een mooie tekst. Echt geweldig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Danoesja (past ook prachtig bij je header!!) en hele lieve tekst. Het duurt nog even geloof ik eer het zo ver is en ik duim dat het tegen die tijd wel echt zomer is en dat jullie een super feest zullen hebben!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Danoesja,
    wat een geweldige uitnodigingskaarten heb je gemaakt. Ik vind ze enig!! Mooi gedicht erop! En mooie tekst, liefde is... onmisbaar. Wat ontzettend lief dat hij de Liefde is plaatje altijd voor je uitknipte!
    Groetjes en geniet van de voorpret!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Danoesja en wat is die Kees van jou een romanticus, helemaal super, koester het maar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Danoesja,
    Wat een mooi kaartje zo lief
    En een mooi gedicht ook.
    Lieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige uitnodiging Danoesja en een hele mooie tekst.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja,
    Wat een schattige kaarten heb je gemaakt, leuk idee met Liefde is..onmisbaar..heel erg mooi gemaakt en de tekst binnenin is ..WOW..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Danoesja. Wat hebben jullie dat samen mooi gedaan de een de kaart en de ander een gedicht. Heel goed. De kaart is erg mooi geworden zoals jij hem hebt gemaakt. Leuk in de roze kleur en stempeltje past mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig je kaart Danoesja en zo heerlijk romantisch!
    Wat een ( fabrieks) werk zoveel dezelfde kaartjes maken!
    Echt mooi dat gedicht in de binnenkant, een waarheid als een KOE!
    ( ehum even rijmen nu )....ik wens jullie nog een heel gezellig en gezond leven samen TOE!
    Fijn pinksterweekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat was jou Keer vooruitstrevend... Ik heb iets gemist geloof ik, jullie zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. tenminste dat denk ik gezien je kaart, hij is super! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig!!!!! Dat ziet er geweldig uit en wat een klus is dit geweest. Je mag wel heeeeel tevreden zijn hoor meis en ik weet niet wanneer de dag is maar ik wens jullie nu al vast nog heeeeeeeeeel veel fijne jaren samen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat prachtig en een heel mooi gedicht die mensen ontroerd.
    ik wens jullie een super fijne dag binnenkort en nog velen jaartjes samen meisje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Danoesja, nu doe ik het wel goed hoor, dom om je mooie naam verkeerd te typen, maar een foutje is menselijk.
    Dank je wel voor je lieve woorden,ik loop met mijn neus i de wind van geluk, zo fijn.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt nog wel 40 stuks, mijn petje af voor je.
    Het gedicht wat Kees heeft uitgekozen, daar krijg ik kippenvel van, héél mooi.
    Hoe is het nu met je man?
    Is hij helemaal hersteld nu?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij staat hier mooi te pronken op de kast Danoesja! Zo leuk dat je zoveel van je huwelijksdag zelf erin hebt gestopt (het plaatje, de kleur roze). Ik heb er in ieder geval al zin in ;-)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige uitnodigingen heb je gemaakt!! En het gedicht is zo mooi......zo is echte liefde!!
    Wat leuk dat je het roze van jullie trouwkleding in het kaartje teug laat komen.
    Fijn pinksterweekeinde, liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige uitnodigingen en zo mooi gedicht.Voor jullie beide een hele fijne dag en alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag.Lieve groetjes Joke en fijn Pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart Danoesja met mooie gedachten erachter! De tekst is ook heel prachtig en bijzonder!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart en een prachtig gedicht. heel romantisch en heel leuk dat je ook pesoonlijke dingen in je kaart(en) hebt verwerkt. Heel speciaal. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je uitnodigingen zijn prachtig geworden Danoesja! Heel mooi dat rose en die fijne zilveren lintjes, ook het tekstje is heel erg mooi!
    Binnenkort komen de uitnodigingen die ik voor mijn ouders maakte op mijn blog, maar gelukkig moest ik er geen 40 maken, wat een werk zul je hiermee gehad hebben!
    Nog een fijn weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart,echt heel lief.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige uitnodigingen en een hele mooie tekst is het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw,Danoesja,wat heb je een mooie uitnodigingen gemaakt en wat een werk heb je er aan gehad!! Het gedicht vind ik ook erg mooi,past goed bij jullie vind ik. Nu heb ik zó ver weg toch al iets gezien...leuk hoor!!dikke knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh vergeet ik nog te zeggen,hele fijne pinksterdagen voor jou en je gezinnetje,lieve groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tis een geweldig mooie uitnodiging met een schitterend gedicht waar de liefde vanaf spat Danoesja!! Na 25 jaar nog zooooo verliefd, wauw!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er geweldig uit en wat een leuk verhaal over het kopen van dat trouwpak. Ik herken het wel een beetje hahaha.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig leuke uitnodiging Danoesja! Heel mooi gedaan met je "Liefde is..." En het gedicht wat daarbij is gekozen is heel mooi...en helemaal waar! Ik kwam even bij je langs en heb besloten je te gaan volgen! Hoef ik niets moois meer te missen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Danoesja,

    Wat ziet dat er schitterend uit heel leuk met dat roze en wat lief dat gedicht en zo leuk dat je de uitnodigingen zelf heb gemaakt ik vind ze geweldig.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie uitnodigingen met een prachtig gedicht.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kom eerst eens even langs voor deze kaart. Helemaal niet gezien op mijn leeslijst. Sorry hoor, is zo'n mooie. Hoe heb ik die nu over het hoofd kunnen zien.
    Ik heb ze ook ooit wel uitgeknipt maar er verder niets mee gedaan.
    Jij hebt er een super-romantische kaart van gemaakt en je gedicht binnenin is ook prachtig zeg!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind
    hem echt super mooi, en dan ook dat prachtige gedicht
    er nog bij, wowwww ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen