vrijdag 8 februari 2013

Kaartje voor Joke

Goedemorgen allemaal, als alles tenminste goed gaat HAHAHA, want ik heb dit berichtje gisteravond ingesteld voor vandaag.......nu maar hopen dat ik het goed gedaan heb. Een heel warm welkom voor mijn nieuwe volgers, leuk om steeds nieuwe gezichten te zien.
Graag wil ik Joke vandaag feliciteren met haar verjaardag, ik wens je een hele fijne dag toe samen met iedereen die je lief is.
Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt (ze heeft hem al ontvangen).



DP en tekststempel is van Marianne Design, mallen van Crealies - Joy en Memory Box, randpons van Martha Stewart, nog een roosje en plakparels. Tilda is weer ingekleurd met distress inkt voor de huid en de Twinkling H2o's. De mooie swirl mal komt uit de gewonnen candy bij Plony, ik vind hem echt supermooi.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/, ze vragen daar een kaartje met parels en swirls.
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en gewoon eerlijk zijn hoor.......daar kan ik wel tegen hihihi.
Lieve groetjes Danoesja.

36 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Danoesja het is je gelukt om je kaart nu pas te plaatsen.MOOOOIE kaart heb je weer gemaakt hele mooie kleuren krijg je gewoon zin in de zomer als je na het kaartje kijkt.inderdaad een mooie swirl!!!!groetjes Margo en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje is het, daar zal Joke vast blij mee zijn!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Danoesja. Erg mooie kleuren. leuk stempeltje.Groetren Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een liefie!!

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben eerlijk
    hij is heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,

    Prachtig vind ik je kaartje...mooi ingekleurd, leuke swirl,
    mooi papier... weer helemaal top..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Danoesja
    Je kaart is een beauty en ik kan het heel goed bekijken want ook deze kaart staat bij mij te pronken.Mooie kleuren heb je gebruikt helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje is dit!
    Mooi gemaakt hoor!
    Ik wens je een fijn weekend!

    liefs,Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Danoesja,
    je hebt weer je best gedaan! een lief kaartje en mooi ingekleurd, mooie kleurencombi ook.
    groetjes en een fijn weekend,
    Janet
    ps jij ook bedankt voor je altijd gezellige reacties, vind het altijd een feestje om ze te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kaartje!
    Fijn weekend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi danoesja
    zo dit ziet er vrolijk en leuk uit als verjaardagskaart,hier word joke zeker blij van! en ik ook want ik zit te genieten door deze gave kaart!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon eerlijk zijn... Je kaartje is gewoonweg supermooie. Ook mooi ingekleurd en dat kan ik niet zo goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Danoesja!

    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke, mooie en lieve kaart Danoesja! Volgens mij is het met instellen goed gegaan! Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is gelukt hoor je voorgeplande berichtje. Wat een mooie en lief kaartje voor Joke. Vind de swirls erg mooi!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Danoesja

    Ja handig om je berichtje al van te voren te maken en het is nog goed gegaan ook .

    Super mooie verjaardags kaart heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart! Mooie kleuren! Ook een mooie swirl, je boft met je gewonnen candy. Ook de bloemen zijn gemaakt met een mooie mal. Een schitterend geheel. leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww wat een prachtige kaart heb je gemaakt Danoesja. fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schattig kaarttje en zo mooi ingekleurd. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog waardeer het zeer.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schitterend kaartje Danoesja, hele mooie swirl is dat!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOOOOOOOh dit is een schatje Danoesja!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kleurwerk meid!!! En wat een prachtig geheel....WAUW!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi en lief kaartje Danoesja
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a pretty card, love the swirls
    Thanks for joining us over at ATSC
    Hugs
    Tasha
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Joke Danoesja, ik vind hem helemaal super geworden. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou Danoesja,ik zal héél eerlijk zijn.....ik vindt het een súpermooie kaart,wat is het kleuren goed gedaan,en die swirl is echt wel héél mooi!!Wat goed van je dat je deze kaart"ingeprogrameerd"had,is goed gelukt vlgs mij,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje Danoesja erg mooi dat blauw en de swirl is inderdaad erg mooi.
    fijne zondag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kleur heeft dit kaartje en wat is ie mooi gekleurd!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je kaartje is prachtig Danoesja en Tilda heb je heel mooi ingekleurd.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou, prachtig hoor Danoesja! Wat komen de kleuren die je gebruikt hebt mooi overeen met het papier, toppertje weer (en ja dit is heel eerlijk :-)
    Leuke candy ga je ook weggeven. Ik doe ook niet mee, maar ik wens iedereen natuurlijk wel veel succes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen