maandag 2 april 2012

ZOMAAR EEN KAARTJE VAN MIJ

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn harten, en hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers.
Gisteren heerlijk zitten freubelen. Het is weer iets met hartjes geworden maar nu een kaartje. Deze Tilda is een van mijn favorieten, ik heb haar ingekleurd met derwent potloden - het design papier en tekststempel plus creatable swirl is van Marianne Design - randpons en vlinder is van Martha Stewart . Verder bloemen -parelpen - brads en craft papier gebruikt, randen beinkt met vintage photo en randjes geborduurd met dmc garen. Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is, anders moet ik maar vaker mijn mannetje heel lief aankijken om de foto 's te laten maken.

Lieve groetjes Danoesja

19 opmerkingen:

  1. Hee Danoes,mooie kaart ik vind dat je erg mooi kleurt met derwent!Super!Ik kan de foto goed zien en helemaal als ik er op klik want dan wordt hij vergroot.Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Danoesja, prachtig ingekleurd!! En de foto is heel duidelijk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo danoesja,wat een leuke kaart en wat een leuke details.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gekleurd Danoesja! Gave bloemen ook! En je kan Kees met rust laten hoor, want de foto is prima te zien :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart!
    De foto is duidelijk genoeg hoor. Heb je je mannetje dus niet voor nodig :-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Danoesja. Tilda is erg fraai ingekleurd.
    Hartelijke groet, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè dat freubelen. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt. Ik vind de foto prima gemaakt hoor. Gewoon lekker zelf doen. Ook dat is leuk uitproberen en dus creatief. Ik probeer ook steeds een andere achtergrond uit. Moet je maar eens kijken wat een effect dat geeft.lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Danoesja

    Wat een leuk kaartje en mooi ingekleurd .leuk met dat dmc borduren .

    en de foto ...is goed te zien hoor

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje en wat een gave kleurencombinatie!
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje Danoesja, een beauty!!! Je heb Tilda super mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Danoesja

    Dat hebben je zoon en man prachtig gedaan
    Ben vanavond bezig geweest maar het lukt niet en mijn man heeft er geen kaas van gegeten
    Die van Miranda is ook prachtig
    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje ! Je vroeg naar patroontjes , ik weet het soms niet meer meestal sla ik ze op bij mijn afbeeldingen als ik een patroon vindt of print het meteen uit !
    Mss kun je een bij pinterest broderie kijken daar vindt je ook al veel , ik koop ook veel patronen op beurzen !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Foto is prima hoor, je hebt Kees helemaal niet nodig ;) Kaart ziet er ook weer super uit!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Danoesja, via-via kwam ik op je blog, die is heel mooi, en je hebt leuke kaarten gemaakt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Danoesja,

    Bedankt voor je lief berichtje op ons blog. Nu komen wij even bij jou kijken. Vind dat je prachtige creaties maakt en vooral de vintagekaarten zijn erg mooi!!

    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Danoesja, veel plezier morgen bij je cursus met distress inkt.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja,

    wat ene schatje is dit !! Had hem bijna gemist, maar gelukkig zag ik hem vanavond. Leuk die rode details.
    Ik zag het blog van je man. Geen idee of mijn man dat leuk zou vinden, eerst maar eens zo'n workshop.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Danoesja, Ik ben via via op je blogje beland, wat maak je leuke kaartjes, ook het laatste is super mooi!
    Wens je nog een fijn Paasweekend toe,
    liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen