woensdag 12 juni 2019

Pauze

Hallo lieve allemaal, vandaag laat ik voorlopig mijn laatste kaart/creatie zien.
Het lukt mij door drukte en andere omstandigheden niet om vaak creatief bezig te zijn en hier actief aanwezig te zijn, nu was ik al lang niet meer zo aanwezig hier, ik probeerde het wel maar het lukt gewoon niet.
Dus daarom las ik een pauze in...andere dingen gaan even voor!
Mede doordat het allemaal even niet lukt heb ik ook afscheid genomen van het Addicted to Stamps team, het is niet eerlijk vind ik als je jezelf niet volledig in kan zetten en de rest doet dat wel.

Hier is dus voorlopig mijn laatste kaart die ik voor Plony haar verjaardag had gemaakt in het mooie zacht roze.


De witte stoffen bloem heb ik zelf gemaakt en het mooie plaatje is van Syta van Gelderen.

Nog een update over de bouw van Stichting Eigen Wijze, 24 mei was er een kijkdag voor de toekomstige bewoners en wat was het leuk om iedereen zo te zien genieten van hun eigen huisje waar ze vermoedelijk in november de sleutel van krijgen, je had die vrolijke gezichten moeten zien...daar genoot ik enorm van:-)
De buitenkant is af op de tuin na dus nu zijn ze volop bezig om het binnen af te krijgen.


De deuren links onder zijn van de slaapkamer van Deacon.


Links de hoek om bij die deuren zijn het dubbele en enkele raam van zijn woonkamer/keuken.


Dit is een panorama foto die Kees heeft gemaakt met zijn telefoon, het gebouw staat uiteraard wel recht ipv zo gebogen, tussen de uitgebouwde zijkanten komt de tuin.

Het gaat hard en we hebben nog enorm veel te doen voordat ze er kunnen gaan wonen maar het is wel erg leuk om dit samen te mogen realiseren!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zomer toe of je nu weg gaat of thuis blijft!
Lieve groetjes, Danoesja.

13 opmerkingen:

  1. Super mooie creatie, en wat een beslissing is dat geweest om te stoppen, maar je moet aan jezelf denken idd.
    Fijn dat het zo hard gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor Plony!
    Doe het lekker rustig aan. Ik snap het helemaal hoor.
    We zien je vanzelf terug.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk hoor Danoesja, je kan niet overal tegelijk zijn het verbaasde mij dat je dit allemaal nog deed naast de bouw en alle taken van de stichting! Je kaartje voor Plony is een lievie!!! Ik begrijp het heel goed hoor en las maar lekker een pauze in ...maar wel terug komen hè?! Heel veel succes verder en een fijne zomer ook voor jullie!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi kaart voor Plony.
    En soms gaat dat gewoon zo...andere dingen gaan voor.
    Wat een prachtig gebouw!
    Ik wens je veel rust toe.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lieve roze kaart heb je voor Plony gemaakt Danoesja. Je hebt gelijk om een pauze in te lassen. Kaarten is hobby en geen verplichting.. en als er veel andere dingen zijn. Moet je keuzes maken. En jullie hebben het nu druk met je zoon en de stichting. Het ziet er prachtug uit.. veel succes ermee. Het zal wel heel mooi gaan worden. Fijn dat jullie zoon leuk onderdak krijgt. Groeten Trijntje. Hopelijk zien we je hier wel terug....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best wel verstandig om de druk hier een beetje van de ketel te halen en bij het challengeblog! Je kunt ook niet alles en wat je wel doet wil je ook goed doen. Dat snap ik helemaal. Je kaart voor Plony is heel erg gaaf! Mooi in roze en ook heel romantisch. Wat een mooi gebouw voor Deacon en zijn huisgenoten! Ik snap die blije gezichten wel! Sterkte en succes met alles en we houden contact!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél begrijpelijk!!
    Ga je energie en focus op dingen leggen die voor nu belangrijk zijn.
    Gelukkig zeg je je blog nog niet op, wie weet lukt het in het najaar of winter weet om het op tree pakken?!
    Je kaart is erg mooi.
    De bloem is prachtig, wat kun je dat toch goed.
    Het huis voor Deacon wordt wel heel erg mooi zeg..... wat zal hij daar straks met veel plezier wonen.
    Tot later en voor nu heel veel lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja, je maakte een hele lieve kaart voor Plony. Mooi die bloem van stof erop. Lekker tot rust komen wat bloggen en (verplicht) freubelen betreft en nu even alle aandacht voor de verandering die in jullie leven plaats gaat vinden met alles daaromheen. Pas goed op jezelf, dikke knuffel Miranda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Join Top Colleges for MBA Courses in Chandigarh, Punjab. GGS is among the best college for MBA in Punjab. Our aim is to provide the different functional areas of management to the students.

    BeantwoordenVerwijderen