zondag 2 december 2018

Addicted to Stamps Challenge #169

Hallo lieve allemaal, allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post met het mini album!
Vandaag beginnen we aan een nieuwe challenge en alweer de laatste van dit jaar bij Addicted to Stamps waar het thema 
"Kerst met NIET traditionele kleuren - Christmas with NON traditional colours"

Laatst op de KreaDoe heb ik een leuke stempelset van My Favorite Things gekocht dus die heb ik nu gebruikt voor deze CAS kerstkaart.


Ik ben met vier kleuren blauw van distress ink de achtergrond gaan maken, het idee van deze kaart heb ik van pinterest (blog Paper Firefly)......mijn inspiratie is nml even zoek!
Het leuke vogeltje is ingekleurd met Sennelier, de sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met Nuvo crystal drops simply white, nog wat zilveren sneeuwvlokjes geponst en toegevoegd en klaar was Noes!
Op het Addicted to Stamps challenge blog zijn alle prachtige inspiratie kaarten te bewonderen van het hele team dus neem snel een kijkje.
Er is wederom een leuke prijs te winnen gesponsord door Marianne Design en Sparkle N Sprinkle dus doe gezellig mee aan de laatste challenge voor dit jaar!

Nog een hele fijne dag en veel succes met de voorbereidingen voor de feestdagen deze maand!
Lieve groetjes, Danoesja.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en lieve kaart is dit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartje en een mooie achtergrond.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inspiratie zoek of niet, dit is eecht een super mooie kaart.
    De achtergrond is héél mooi gelukt en als ik naar het vogeltje kijk krijg ik het echt koud, hihi, een kaart met een winterse uitstraling dus.
    Doen wij niet (bijna) altijd inspiratie op via elkaar??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een dotje met dat leuke vogeltje. Niks mis mee om inspiratie elders op te doen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eens schatje! En leuke challenge.
    Fijne zondag,
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje en mooi gedaan met deze kleurtjes! Het vogeltje is een mooie aanvulling op het geheel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaartje. Heel lief en schattig en een leuk design! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk kaartje Danoesja.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem erg leuk. Geeft toch niet dat je je inspiratie ergens zoekt??

    BeantwoordenVerwijderen