maandag 19 november 2018

Kerstkaarten!

Hallo lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post:-)
Gisteren heb ik heerlijk even zitten freubelen met de nieuwe spulletjes van Studio Light uit die mega grote prijs.
Het zijn twee kerstkaarten geworden in naturel kleurtjes.


De plaatjes zijn van een stansvel (EASYWT626), het DP komt uit het blokje (PPWT98), de stans (WT101) krans, takjes en sterren komen net als de eerder genoemde materialen komen  uit de collectie "Winter Trails" van Studio Light.


De bloem is een stans van Magnolia en deze heb ik net als de sterren be-inkt en bewerkt met stickles, een glittertje hoort immers bij de kerst toch!
Heel fijn dat ik nu al 4 kerstkaarten heb LOL...
Ik wens jullie een hele fijne week toe!
Lieve groetjes, Danoesja.

8 opmerkingen:

  1. Dat had ik dus even totaal gemist maar alsnog van harte gefeliciteerd met Kees, de aanbouw van het huis en die onwijs gave mega-grote prijs Danoesja! Je twee kaartjes er mee zijn al vast super, op naar de rest😙!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat twee enige kaarten Danoesja. Het zijn 2 schatjes. De materialen zijn erg mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja als je daar geen inspiratie van kreeg zo'n berg spulletjes, hihi Ze zijn heel mooi geworden en nu vooral doorgaan....lol.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met lieve plaatjes Danoesja. Je begint al op te schieten..whaah ;P
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze 2 zijn echt héél erg leuk!!
    Vooral de eerste, met de hond, aaaah, schatje is dat.
    Mooie spullen kreeg je, zag ik gisteren al, maar nu ik zie wat voor een leuke kaarten je ermee hebt gemaakt kan ik me voorstellen dat je blij bent.
    4 Kerstkaarten.....😳, misschien volgend jaar meedoen met 52 weeks to Christmas??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja,
    Ik ben echt veel te lang niet hier op je blog geweest. Allereerst wil ik je alsnog feliciteren met de verjaardag van manlief. Supergaaf kaartje heb je gemaakt voor hem. Leuk om weer eens iets anders uit te proberen. Tjonge zeg, ik moet echt nog niet denken aan de kerstboom...
    Fijn dat je collectebus toch gevuld werd en zo komt een eigen huisje voor Deacon steeds dichterbij ;-)
    Ik ga nog even naar beneden scrollen om je andere creaties ook te bewonderen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn alle 2 erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen