donderdag 8 november 2018

Happy Birthday!

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik als DT lid van CraftAddiction mijn creatie laten zien!
Hiervoor heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor mijn lieve vriendin Tonny die van roze en harten houd.
Op het CraftAddiction blog en in de CraftAddiction Mixed Media, Scrapbooking & Art Journaling Society Facebookgroep zijn regelmatig nieuwe creaties van het DT team te zien!


Op schut papier ben ik lekker bezig geweest met twee kleuren distress ink (peeled paint en spun sugar), stempels van Studio Light en een mask stencil van Dutch Doobadoo.
Daarna heb ik met lijm een hart gemaakt en daar het roze koord op gelegd.
Onder de bloemen zit het fijne Cheese Cloth dat ik ook op kleur heb gebracht met distress ink (peeled paint).
De bloemen zijn ook gekleurd met distress ink (victorian velvet) net als de takjes (peeled paint).
De tekst is van CraftEmotions, deze stempelsheet is wel mijn favoriet op dit moment.
Verder heb ik nog een klein hartje van klei toegevoegd en Nuvo jewel drops (rose water).


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren!
Geniet van je hobby, lieve groetjes Danoesja.

gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je voor je vriendin gemaakt Danoesja...zo leuk met dat grote hart erop zal ze vast heel erg leuk vinden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooi met dat subtiele hart! Dat zal Tonny wel geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem super mooi!! En een leuk idee om met een koortje zo'n hartje te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Heb je voor je vriendin Tonny gemaakt Daniesje. Mooie kleurencombi. Een lieve kaart is het geworden. Alvast een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleurcombinatie is weer prachtig.
    Een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen