zondag 14 oktober 2018

And after all......

Hallo lieve allemaal, vandaag is het mijn beurt als DT lid om jullie te inspireren op het CraftAddcition blog en in de CraftAdiction, Mixed Media, Scrapbooking & Society groep op Facebook, hiervoor heb ik een layout gemaakt met de kleuren en herfstsfeer van het moodboard!


De ondergrond is een scrapvel van Studio Light, hierop heb ik gel medium met Shine Pearl - pigmentpoeder - brown copper gemengd en dit met een stencil aangebracht en gedroogd met een heattool, dit glanst echt heel mooi.
De groene tag is op kleur gebracht met distress ink en het andere laagje papier onder de foto met de kleuren cattail copper brown en red hot poker orange uit de set Autumn Leaves van Lindy's Stamp Gang, daarop heb ik blaadjes gestempeld met versamark en copper embossingpoeder, ook de mooie borderstansjes (ketting) heb ik hiermee bewerkt, de kleine bloemen zijn op kleur gebracht met de red hot poker orange.


De mooie bladeren zijn eveneens met distress ink op kleur gebracht net als de grote bloemen met spiced marmalade en fired brick.
Het spinnenrag van Wycinanka heb ik op kleur gebracht met distress ink walnut stain en bewerkt met versamark en clear embossingpoeder.
Her en der nog wat gestempeld met een stempel van Studio Light.
Verder heb ik wondgaas, kant, doily stans van Tim Holtz (uit boekpapier), glittersteentjes, een badge van Cuts2luv gebruikt en nog wat gespetterd met metallic copper verf verdund met water.
De mooie foto heb ik op internet gevonden op een site waar je gratis foto's vanaf mag halen en gebruiken en ik vind hem echt zo gaaf.
Ook nog maar even een mooie tekst toegevoegd.
And after all
It's so strange that Autumn is so beautiful: yet everything is dying!

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren!
Lieve groetjes, Danoesja.

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge in de Cuts2luv fans facebookgroep die je ook kan vinden op het Cuts2luv blog.
I used the sketch, colours, leaves, lace and badge with leaves from the moodboard.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

4 opmerkingen:

  1. Een schitterend layout in deze mooie warme herfstkleuren Danoesja..TOP!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een duidelijke uitleg Danoesja.
    En wat een verschrikkelijk mooie creatie.
    Alles past en klopt, tot en met de tekst aan toe.
    Je hebt er vast heel werk mee gehad, maar ik vind het super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen