woensdag 19 september 2018

Happy Birthday!

Hallo lieve allemaal, allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogpost!
Vandaag is mijn vriendin Miranda jarig en daar heb ik een paar kleine cadeautjes voor gekocht die ik dan leuk wil inpakken dus ik ben op zoek gegaan naar iets waar ik alles in kon doen en dat was een kartonnen ijsbakje......eigenlijk ijsbak moet je zeggen want hij is niet zo heel erg klein hihihi......


Allereerst heb ik met een sponsje drie laagjes witte gesso aangebracht, zo krijg je gelijk een mooie structuur, daarna heb ik met Dylusions Paint peony blush hetzelfde gedaan en om het roze weer een beetje af te zwakken heb ik het nog een keer lichtjes met witte gesso gedaan.


Bovenaan heb ik een mooi kantje waar lint doorheen zit geplakt, de takjes zijn van CraftEmotions en Magnolia, eronder zit wondgaas en naast de stoffen bloem (zelfgemaakt) zitten klei-ornamentjes, op de stoffen bloem zit een gehaakte bloem die ik ooit van Miranda heb gekregen, ik zou willen dat ik van die mooie bloemen kon haken maar helaas willen mijn handen dat niet...
Verder nog een roosje en meer had het bakje niet nodig vond ik.


Hierboven zie je de structuur goed die je krijgt door het met een sponsje te bewerken.


Nog een labeltje eraan met zelfgemaakte bloem om eraan te hangen en zo heb je een leuk cadeautje toch?

Ik wens jullie nog een fijne week met dit mooie weer, geniet ervan!
Lieve groetjes, Danoesja.

9 opmerkingen:

  1. Ha Danoesja,
    wat een geweldig mooi cadeau heb je gemaakt voor Miranda! Wat zal ze dat mooi gevonden hebben. Maar volgens mij ben je wat vergeten in je omschrijving. Je hebt eerst die mega bak ijs leeg gegeten....whahhaha, was het lekker??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau heb je voor Miranda gemaakt. Je hebt lekker zitten te freubelen zo te zien en lezen. Heel lief gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuk en mooi cadeau en wordt extra gewaardeerd omdat het zelf gemaakt is hihi. Het staat voorlopig hier nog te pronk op het dressoir :)
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I will have to try these products out, these fragrances look like they would smell terrific. I would love to try these out. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zij de allerleukste kadootjes vind ik, dat zelfgemaakte!!
    Wat veel liefde en zorg heb je ertin gestopt, echt te zien.
    Het lintje is mooi en de zelfge maakte bloem, prachtig vind ik die.
    Fijn weekend voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kadootje heb je gemaakt voor Miranda. Superleuk om het zo te versieren. Daar is ze vast blij mee.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen