zaterdag 17 maart 2018

Reminder CraftAddiction Challenge #3

Goedemorgen lieve allemaal, is het bij jullie ook zo wit buiten, hier wel en ik vind het wel erg mooi maar ben toch wel toe aan het mooie voorjaarsweer...ik hoef dit weekend de deur niet uit en kan dus vanuit binnen genieten van deze mooie witte wereld!

Vandaag laten we onze reminders zien op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog voor de lopende Moodboard challenge in de CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep op facebook.
Hiervoor heb ik een klein doosje versierd, dit doosje kreeg ik vorig jaar met mooie kantjes erin van Gerie en nu heb ik het zo versierd dat het mooi op een dienblad op tafel staat bij een kruikje in dezelfde mooie kleur turquoise!


Eerst heb ik het in de witte gesso gezet en nadat dit droog was heb ik met de dry brush techniek dylusions paint 'vibrant turquoise' erop aangebracht, daaroverheen ben ik weer lichtjes met de witte gesso en een doekje erover gegaan omdat ik het zacht van kleur wilde hebben.



En dan begint het versieren met kokos draad, eitjes, houten vogelhuisje (wit gemaakt met gesso), takjes (stans Crealies), vlindertje van klei, bloemen (de turquoise roos rechts is zelfgemaakt en gekleurd met distress ink peacock feathers) en wat 3D Balls small en medium, als laatste heb ik nog wat spetters aangebracht met de dylusions paint verdunt met water...en klaar was Noes:-)

Ik heb me laten inspireren door de bloemen, eitjes en het nieuwe seizoen!


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie en wens iedereen een heel fijn weekend!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Danoesja.
    Hier een klein laagje wit en voor mij hoeft het niet ik ben wel klaar met de Winter hihi.
    Een fijne Zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een meer dan schattig doosje geworden Danoesja, wat zal dat gaaf staan bij je kruikje!! Heb net ook je vorige MM-creatie bewonderd, knap hoe je aan al die "eisen" voldoet maar toch die lieve en zachte uitstraling weet te behouden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief zoals je dat doosje hebt bewerkt Danoesja, Mooi die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat heb je een blikvanger van het doosje gemaakt Danoesja, prachtig gepimpt, een mooie sfeervolle paas/lente deco! ik las net dat je door je vriendin ook zo verwend bent met een prachtig thee doosje! Volgens mij heb je een heel gezellig dienblad op tafel staan Sarah!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk, nee weet zeker dat dit heel erg mooi staat, samen met je kruikje op het dienblad.

    BeantwoordenVerwijderen