donderdag 15 februari 2018

Mixed Media ATC cards...

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik iets op het 
laten zien en deze keer heb ik vier ATC kaartjes gemaakt.


Ook nu heb ik weer een filmpje met stappen-foto's gemaakt, echt filmen gaat mij niet lukken maar ik hoop dat het voor jullie zo ook duidelijk is.
CraftAddiction heeft een eigen YouTube kanaal waar alle filmpjes van de DT leden te bekijken zijn en wil je niets missen abonneer je dan op het kanaal.


Wat niet in het filmpje te zien is is dat ik als laatste de kaartjes gemat heb op wit linnen cardstock.
De bloemen heb ik vorige zomer gemaakt en zijn op kleur gebracht met de gelatos.
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust en ik probeer zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb mogen inspireren!

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:




afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Bedankt voor het langskomen en de lieve reacties altijd!
Lieve groetjes, Danoesja.

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Danoesja,
    Sorry het is wel even geleden dat ik op blogvisite ben geweest, je hebt vast gelezen dat ik problemen had met mijn tablet, maar het werkt weer als een trein! Je bent lekker bezig met de Mixed M. en ook uitleg met de filmpjes erbij, dat is nog een hele bezigheid! Verder kan ik niet zoveel meer volgen van CA, ik vind het jammer dat er dan alleen gekozen word voor facebook...het is zoals het is...veel mixed media plezier hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Leuk!!
    Je filmpje is heel erg duidelijk, ik krijg er helemaal inspiratie van.
    Ik zet vaak met zo'n leeg atc of kaartje voor mijn neus en denk.....hoe moet ik nu beginnen.
    Uit jou foto-filmpje blijkt "gewoon doen".
    Ik ga het dit weekend denk ik eens proberen!
    Wat een mooie kaartjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk! Lekker vrolijk met al die kleurtjes.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Danoesja. Heel erg leuk gemaakt in deze mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Danoesja, het filmpje is weer top, heel duidelijk en een prachtig resultaat. Ik mis het muziekje helemaal niet hoor!
    Veel liefs Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze ATC kaartjes Monique...heel mooi met je mixed media stencils en inktjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave ATC kaartjes! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige zomerse ATC kaartjes Danoesja!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen